اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

سفرهای شهرستانی استاندار قزوین از دهه فجر کلید می‌خورد

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: سفرهای شهرستانی مرتضی روزبه استاندار قزوین از دهه فجر امسال کلید می‌خورد.

سفرهای شهرستانی استاندار قزوین از دهه فجر کلید می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هادی صادق دقیقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر اظهار داشت: نگاه به اطلاع‌رسانی به عنوان مهم‌ترین رکن برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران باشد تا با  انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام، تعامل و ارتباط بین مردم و مسئولان بیشتر و نزدیک‌تر شود.

وی افزود: مدیران باید ضمن پرداختن به دستاوردهای 35 ساله انقلاب اسلامی به مقایسه این خدمات با دوران قبل از انقلاب بپردازند که در همین راستا روابط عمومی استانداری اقدام به انتشار بروشور و کتابچه مقایسه دستاوردها می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با تأکید بر برنامه‌ریزی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در  جشن‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: مردمی کردن مراسم دهه فجر از دغدغه‌های جدی و همیشگی است که توجه به این موضوع می‌تواند به افزایش امید، نشاط و اعتماد در بین مردم به ویژه جوانان منجر شود.

دقیقی برگزاری نشست خبری مدیران و فرمانداران برای اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات 35 ساله نظام و پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر را امری ضروری دانست و ابراز کرد: فرمانداران نسبت به برنامه‌ریزی سفر شهرستانی استاندار قزوین اقدام کنند و افتتاح پروژه‌ها آن دسته از پروژه‌هایی را که کاملاً آمادگی بهره‌برداری دارند، انتخاب کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده فرمانداران  روز 11 بهمن ماه در مصلی‌های نماز جمعه حضور می‌یابند و به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها با تبیین و تشریح پروژه‌های دهه مبارک فجر و دستاوردهای 35 ساله انقلاب اسلامی برای مردم سخن می‌گویند.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول