اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/14

برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر ورامین اعلام شد

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین برنامه‌های این کمیته را اعلام کرد.

برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر ورامین اعلام شد

عباس برکان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گلباران تمام گلزارهای شهدا شهرستان ورامین همزمان با برنامه گلباران کشوری روز پنج‌شنبه 17 بهمن، اعزام تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر شهرستان به سفر مشهد مقدس و برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران را بخشی از برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا با مدیریت و هدایت بنیاد شهید توسط روسای تمام ادارات شهرستان، برگزاری مراسم های مختلف در مدارس شاهد از جمله برگزاری نمایشگاه و مسابقات روزنامه دیواری، برگزاری یادواره یاد یاران توسط آموزش و پرورش و دعوت از همسر شهید شهریاری دانشمند هسته‌ای نیز برای این ایام طرح‌ریزی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین برگزاری مسابقات و برنامه‌های ویژه ورزشی برای کارمندان آموزش و پرورش، گلباران مزار شهدای گمنام شهرستان و افتتاح کتابخانه دفاع مقدس روز دوشنبه 14 بهمن، برگزاری جلسه بصیرت افزایی در دبیرستان دخترانه فضیلت با سخنرانی رئیس دادگستری شهرستان برای والدین و عضویت افتخاری دانش‌آموزان مقطع دبیرستان مدارس شاهد در کتابخانه دفاع مقدس شهرستان را از دیگر برنامه‌های این کمیته دانست.

وی خاطرنشان کرد: فعال کردن موزه شهدا و گنجینه دفاع مقدس به مدت 10 روز با حضور راویان دفاع مقدس جهت بازدید عموم توسط بنیاد حفظ و نشر دفاع مقدس شرق استان تهران نیز از برنامه‌های کمیته ایثارگری ستاد دهه فجر شهرستان است.

انتهای پیام/2462/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول