اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش بستک خواستار شد

اجرای برنامه‌های دهه فجر با محوریت دانش‌آموزان

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک بر نقش محوری دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد.

اجرای برنامه‌های دهه فجر با محوریت دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، سیدابوالفضل سجادی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی معاونین و مربیان پرورشی مدارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: این ایام تجدید خاطره‌ای با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب است که با مجاهدت‌ها و دلیری‌های بزرگانی همچون حضرت امام خمینی (ره) و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی بوجود آمده است.

وی افزود: خاطرات به‌ یادماندنی دهه فجر انقلاب اسلامی در ذهن امت مسلمان ایران ماندگار شده است و باید برای انتقال این خاطرات ارزشمند به نسل‌های بعدی انقلاب، تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی با اشاره به تمهید مقدمات برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش و اجرای ویژه برنامه‌هایی در سطح واحد‌های اداری و آموزشی شهرستان برای آشنایی دانش‌آموزان با نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی، بر تبیین فرهنگ ارزشمند انقلاب اسلامی در این فرصت مغتنم برای دانش‌آموزان تأکید کرد.

سیدابوالفضل سجادی شرکت در مراسم 22 بهمن را یکی دیگر از فعالیت‌های مهم دهه مبارک فجر عنوان کرد که دانش‌آموزان شهرستان با لباس‌های یکپارچه و هماهنگ در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک با تأکید بر نقش محوری دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر و با بیان اینکه تمام برنامه‌ها باید معطوف به دانش‌آموزان باشد بر نقش خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌ها و مشارکت آنان به خصوص در ویژه برنامه‌های مدارس و مراسم یوم‌الله 22 بهمن تأکید کرد.

سجادی در پایان این جلسه که با حضور معاونین و مربیان پرورشی واحدهای تابعه در دبیرستان نمونه صالحین برگزار شد با بیان اینکه انقلابی که حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب آن را بنیانگذاری کرد، انقلابی است که نشات گرفته از اسلام اصیل است، گفت: تمامی امکانات بسیج شده است که این ایام باشکوه هرچه بهتر در این شهر برگزار شود.

انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول