اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر کرمان خبر داد

اجرای بیش از 3 هزار برنامه ویژه دهه فجر در کرمان

مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: بیش از 3 هزار برنامه ویژه دهه فجر در استان کرمان اجرا می‌شود.

اجرای بیش از 3 هزار برنامه ویژه دهه فجر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکید بر محتوا، تاثیرگذاری و تنوع برنامه‌ها در برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر مورد توجه بوده، اما به جنبه تبلیغی آنها از نظر تعداد توجهی نشده است.

وی توجه هر چه بیشتر به بیان دستاوردها، برکات و ماهیت انقلاب اسلامی، تبیین نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و هدایت جامعه و مشارکت عمومی مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب را از مهمترین محورهای برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان ابراز داشت: توجه به عنوان سال جاری، ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه و توجه هر بیشتر به ایجاد وحدت، وفاق ملی و همدلی و همیاری از دیگر رویکردهای ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان کرمان به شمار می‌رود.

صدفی با بیان اینکه پرهیز از اسراف در هزینه‌های اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است، افزود: توجه هر چه بیشتر به روستاها و بخش‌ها، توجه به قشر جوان و نوجوان، فراگیر بودن برنامه‌ها و بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی در برنامه‌ها از دیگر رویکردهای ستاد دهه فجر استان کرمان است.

وی از برگزاری آیین گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران، راهپیمایی 22 بهمن ماه با سخنرانی معاون اول قوه قضاییه، افتتاح نمایشگاه قرآنی، برگزاری جشن‌های انقلاب در تکایا و مساجد، جشن انقلاب و اصناف، برگزاری جُنگ‌های شادی، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب و برگزاری کنسرت‌های موسیقی سنتی و محلی به عنوان برنامه‌های شاخص ستاد دهه فجر استان کرمان نام برد.

صدفی عنوان کرد: برگزاری شب‌های شعر و موسیقی، جشن بزرگ انقلاب با تجلیل از کارگران نمونه، جشنواره روستایی و عشایری، نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌ها، برگزاری محافل قرآنی و افتتاح طرح‌های عمرانی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان کرمان است.

وی ادامه داد: ایام الله دهه فجر، ایام حماسه‌آفرینی و ایثارگری ملت ولایت‌مدار ایران است که در مصاف با رژیم منحوس پهلوی و استکبار جهانی به حول و قوه الهی با عناصری از جمله ایمان به خدا، رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و وحدت کلمه به پیروزی دست یافتند.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان ارمغان پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی و رژیم پهلوی است.

صدفی ابراز داشت: ایران اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب به پیشرفت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف دست یافته است و بی‌شک پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران اسلامی یکی از دلایل دشمنی‌های استکبار جهانی با این نظام اسلامی است.

وی نشر اکاذیب و شایعه‌سازی درباره ناکارآمدی نظام اسلامی را یکی از ترفندهای دشمنان برشمرد و گفت: در ایام الله دهه فجر باید این توطئه دشمنان را با بیان دستاوردها و خدمات انجام شده خنثی کنیم.

انتهای پیام/80019/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول