اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی استانداری البرز خبر داد

تشکیل 4 کمیته مرکزی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان البرز

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز از فراهم شدن امکانات لازم برای برگزاری باشکوه‌تر آیین‌های دهه فجر در استان البرز خبر داد.و گفت: چهار کمیته مرکزی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در البرز تشکیل شد.

تشکیل 4 کمیته مرکزی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اکبر زارعی‌نژاد صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر اظهار کرد: در این راستا تمامی دستگاه‌ها نیز آمادگی دارند در این ایام برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

وی ابراز داشت: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز یکی از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود لذا باید تلاش خود را در این مسیر دو چندان کرده و بر حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب کوشا باشیم.

این مسئول با تأکید بر این که در راستای ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های هدفمند و منسجمی صورت گرفته است گفت: چهار کمیته ستاد مرکزی به منظور اجرا شدن برنامه‌های این دهه تشکیل شده است.

زارعی‌نژاد با بیان این که روز 9 بهمن مسئولان این استان با حضور در مرقد امام خمینی (ره) بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب و امام راحل خواهند داشت،‌ اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده نیروهای نظامی و انتظامی، راهور، آمبولانس و... در روز 22 بهمن ماه در خدمتگزاری به مردم همیشه در صحنه استان البرز خواهند بود.

*استقرار بالگردهای هلال احمر در محل راهپیمایی 22 بهمن

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استقرار بالگردهای هلال احمر در محل راهپیمایی خبر داد و بیان داشت: نورافشانی شب 22 بهمن ماه همزمان با بانگ الله اکبر، احداث جایگاه‌های صلواتی، پیش‌بینی اقدامات ترافیکی و.. از جمله دیگر فعالیت‌های این ایام است.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول