اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/134

اسماعیلی: یادواره 63 شهید انقلاب اسلامی گیلان دهه فجر برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: یادواره 63 شهید پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود.

اسماعیلی: یادواره 63 شهید انقلاب اسلامی گیلان دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی ظهر امروز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان "والفجر" را سوگند همیشه برپا و برجای خداوند دانست و اظهار کرد: والفجر نویدبخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت‌ها است.

وی، بهمن را ماه شوریدگان دلداده‌ای توصیف کرد که سرمست از کلام و پیام امام (ره) خود را به خط خون و آتش زدند و "گل تکبیر" را در تمام میهن شکوفا کردند.

این مسئول، "دهه فجر" را میقاد 10 روزه یاران امام خمینی (ره) ذکر کرد.

اسماعیلی بهمن را ماه خدا و فصل صداقت خواند و تصریح کرد: بهمن ماه "بهاران ایمان" و "بهار در زمستان" است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان دهه فجر را میثاق دوباره و همواره مردم ایران با خون شهیدان و خط رهبری و ولایت دانست و بیان کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستم‌شاهی است.

وی به غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور در دوران طاغوت اشاره کرد و گفت: رژیم ستم‌شاهی هویت اجتماعی و تاریخی این مرزوبوم را با همدستی بیگانگان به نابودی کشانده بود.

اسماعیلی دهه فجر انقلاب اسلامی را تاریخ پر فراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر این عنوان کرد و یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال 1357 با ایثار خون شهدا و مجاهدت‌های کم‌نظیر مردم ایران تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در ادامه از تعویض پرچم‌های منصوب در مزار متبرک شهدای انقلاب همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات محیطی و آماده‌سازی گلزار شهدا همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای مراسم ویژه سالگرد ورود امام (ره) به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: مراسم مذکور در 12 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

اسماعیلی به ارسال پیامک برای خانواده‌های ایثارگران با محوریت خانواده‌های شاهد و ایثارگر دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره 63 شهید پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با دهه فجر در گیلان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه مزار شهدا در مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی گلباران می‌شود، تصریح کرد: مصاحبه و گفت‌وگوی رادیویی با بازماندگان شهدا و جانبازان دوران پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر انجام می‌شود.

وی از ساماندهی گلزار شهدای امامزاده هاشم (ع) همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: مبلغ 110 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار مذکور هزینه شده است.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول