اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان خبر داد

افتتاح 200 طرح در شهرستان زنجان به مناسبت دهه فجر

فرماندار زنجان گفت: 200 طرح در شهرستان زنجان به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهد شد.

افتتاح 200 طرح در شهرستان زنجان به مناسبت دهه فجر

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با تاکید استاندار زنجان مبنی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در زنجان، فرمانداری نیز برنامه‌های ویژه‌ای به این مناسبت در نظر دارد.

فرماندار زنجان با اشاره به برگزاری 30 جلسه برای برگزاری دهه فجر در شهرستان زنجان تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این دهه در این شهرستان، اجرای برنامه‌های مختلف توسط 14 کمیته برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شده بود در دهه فجر 350 طرح در شهرستان افتتاح شود، اضافه کرد: از این تعداد 100 پروژه همزمان با آغاز هفته وحدت افتتاح و بهره‌برداری و 200 طرح نیز به دهه فجر موکول شد.

وی با اشاره به اینکه برای افتتاح این تعداد طرح 100 میلیارد تومان ارزش اعتباری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: 50 میلیارد تومان آن از اعتبارات دولتی و 50 میلیارد تومان دیگر نیز از طریق بخش خصوصی تهیه شده است.

کاظمی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها برای 500 نفر در استان زنجان اشتغال ایجاد خواهد شد، یادآور شد: بزرگترین این طرح‌ها بیمارستان بهمن بوده است که به دلیل زمانبندی و حضور مسئولین چند روز مانده به آغاز دهه فجر افتتاح شده است.

فرماندار زنجان از افتتاح 40 پروژه در روستاهای شهرستان زنجان خبر داد و افزود: 20 طرح در دهیاری‌های شهرستان افتتاح خواهد شد.

این مسئول به بهره‌برداری از چهار طرح در گمرک شهرستان زنجان اشاره و افزود: 10 طرح نیز در حوزه مخابرات شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی چهار مورد از طرح‌ها را مربوط به کمیته امداد خواند و گفت: در شهرستان زنجان سه طرح گازرسانی نیز افتتاح خواهد شد.

کاظمی افتتاح 37 کیلومتر راه را از دیگر برنامه‌های این شهرستان اعلام و اظهار کرد: یک طرح ورزشی نیز در این شهرستان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/73002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول