اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد

برگزاری هزار برنامه ‌فرهنگی و تبلیغی در دهه فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یک‌هزار و 100 برنامه ‌فرهنگی، قرآنی، تبلیغی و جشن انقلاب در دهه مبارک فجر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری هزار برنامه ‌فرهنگی و تبلیغی در دهه فجر

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: جلسات ستادی و شهرستانی اعضای کمیته‌های سه‌گانه و هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و جشن انقلاب در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب انجام گرفته است.

قبادی ادامه داد: فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای با استفاده از روحانیان، مبلغان دینی، اساتید و مربیان قرآنی در مساجد، هیئت‌های مذهبی، انجمن‌ها و کانون‌های اسلامی، مراکز و موسسات قرآنی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود. 

به گفته وی، برنامه‌ها در راستای ایجاد شادی و نشاط اقشار مختلف مردم در مناطق شهری و روستایی نسبت به معرفی اصول، ارزش‌ها، آرمان‌ها و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و به‌ویژه اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در قالب گفتمان انقلاب با موضوعات انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار و 100 برنامه ‌فرهنگی، قرآنی، تبلیغی و جشن انقلاب برگزار شود که از جمله می‌توان به برگزاری همایش‌های هیئت‌های مذهبی، ائمه جماعات مساجد و مبلغان دینی، نشست‌های دینی، مسابقات فرهنگی و قرآنی، شب خاطره و محافل انس با قرآن کریم اشاره کرد.

این مسئول جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان و مراسم تجلیل و تکریم از فعالان فرهنگی هیئت‌های مذهبی و مساجد و طرح «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید» را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول