اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/ 15

بذرافشان: ورزش ورامین افتخارات دهه فجر را به نمایش می‌گذارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اشاره به ویژه ‌برنامه‌های جامعه ورزش این شهرستان در دهه فجر گفت: ورزش ورامین افتخارات دهه فجر را به نمایش می‌گذارد.

بذرافشان: ورزش ورامین افتخارات دهه فجر را به نمایش می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید بذرافشان پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با ستاد برگزاری دهه مبارک فجر اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین انقلاب دهه فجر را مظهر ایستادگی، مقاومت و مبارزه با مستکبران دانست و عنوان کرد: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ملت غیور ایران اسلامی در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت آن‌ها در دوران جنگ تحمیلی و در عرصه‌های مختلف و حراست و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی امروز علی‌رغم توسعه و پیشرفت‌های روز افزون به عنوان اسوه و الگو در جهان مطرح است.

وی اظهار داشت: عزت، اقتدار، سربلندی و شرافت ایران که امروز بر همه جهانیان اثبات شده است به واسطه پیروزی شکوهمند ملت ایران بر مستکبران و زیاده خواهان و پایداری آن‌ها در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم مستبدان عالم است.

وی در ادامه با مجموعه کمیته ورزش ستاد دهه فجر شهرستان ورامین و مسئولان، مدیران و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین پیرامون مسائل جشنواره دهه فجر گفت‌وگو و هم‌فکری کرد و گفت: اداره ورزش ورامین باید بتواند دهه فجر امسال را با شور و نشاطی که از ورزش به وجود می‌آید برگزار کند و برنامه‌های امسال با شکوه بیشتری از سال قبل برگزار شود.

مجید بذرافشان گفت: باید آشنایی با ارزش‌های دینی و انقلابی اساس برنامه‌های دهه فجر باشد.

وی در ادامه با اشاره به جشنواره فجر 92 شهرستان ورامین اظهار داشت: جشنواره فجر 92 در این شهرستان با ایجاد فضایی شاد و مفرح در راستای آشنایی بیشتر قشر جوان به ویژه ورزشکاران با ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای آن اقدام کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین خاطرنشان کرد:‌ در بخش فرهنگی اداره ورزش و جوانان ورامین امسال برنامه‌هایی همچون تجلیل از خانواده معظم شهدا به‌ویژه شهدای ورزشکار، تقدیر از چند جانباز جنگ تحمیلی،‌ تقدیر از پیشکسوتان ورزشی در رشته‌های مختلف و همچنین چند برنامه دیگر مفرح و آموزنده را تدارک دیده‌ایم.

بذرافشان با تاکید بر اینکه جامعه ورزش در سایه حفظ همه ارزش‌ها و اصول پرشورترین و زیباترین صحنه‌ها را رقم می‌زند، تصریح کرد: از تمام اعضا ستاد دهه فجر اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین درخواست می‌کنم تمام تلاش خود را انجام بدهند تا این مراسم با شکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

انتهای پیام/2462/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول