اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیر رادیو بروجرد صورت گرفت

تشریح ویژه‌برنامه‌های رادیو بروجرد در دهه مبارک فجر

مدیر رادیو شهری بروجرد ویژه‌برنامه‌های این رادیو در ایام دهه مبارک فجر را تشریح کرد و گفت: یکی از برنامه‌های این مرکز، روزشمار انقلاب است که به بازگو کردن اتفاقات روزانه بهمن‌ماه سال 1357 در این شهرستان می‌پردازد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های رادیو بروجرد در دهه مبارک فجر

رضا ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد با اشاره به اینکه رادیو بروجرد برنامه‌های متنوعی را برای این ایام در نظر گرفته است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این مرکز، روزشمار انقلاب است که به بازگو کردن اتفاقات روزانه بهمن‌ماه سال 1357 در این شهرستان می‌پردازد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های رادیو بروجرد معرفی شهدای گرانقدر این شهرستان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی است.

این مسئول یاد‌آور شد: همچنین در این ایام در خصوص پروژه‌های آماده بهره‌برداری ادارات این شهرستان از زبان مسئولین در این مرکز اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر رادیو شهری بروجرد تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های رادیو بروجرد دعوت از فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر این شهرستان است.

ترابی هدف از این دعوت‌ها را در برنامه زنده رادیویی صدای شهر تشریح برنامه‌های آن‌ها در سطح شهرستان دانست و افزود: اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف از وظایف این مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های رادیو بروجرد دعوت از شهروندان بروجردی به منظور بیان خاطرات خود در زمان پیروزی انقلاب در برنامه‌های مختلف است.

مدیر رادیو شهری بروجرد اضافه کرد: دعوت از شهروندان بروجردی جهت حضور هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های ایام پیروزی انقلاب اسلامی در رادیو بروجرد است.

ترابی اذعان کرد: تهیه ویژه‌برنامه یوم‌الله 22 بهمن به صورت زنده به مدت 90 دقیقه همراه با راهپیمایی مردم ولایت‌مدار شهرستان بروجرد و برگزاری مسابقه رادیویی در ویژه‌برنامه این روز از دیگر برنامه‌های ایام پیروزی انقلاب اسلامی در رادیو بروجرد است.

لازم به ذکر است رادیو شهری بروجرد فعالیت خود را از سال 82 آغاز کرده است، و در راستای وظایف خود و اطلاع‌رسانی به موقع عمل می‌کند.

انتهای پیام/85001/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول