اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق:

ارزش‌های انقلاب در دهه فجر برای نسل جدید بازگو شود

رئیس تبلیغات اسلامی بافق بر انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی دوران انقلاب برای نسل جوان و نوجوان است.

ارزش‌های انقلاب در دهه فجر برای نسل جدید بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام علی روحانی در نخستین نشست مشترک کمیته‌های مساجد، تشکل‌های دینی، بانوان و خانواده که در حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) بافق برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه در گذر زمان بسیاری از مسائل انقلاب فراموش شده به همین دلیل روحانیون، طلاب زن و مرد، باید قیام ملت انقلابی ایران در سال 57 را به خوبی تبیین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق با اشاره به وضعیت کشور، قبل و بعد از انقلاب یادآور شد: نسل کنونی باید بداند که اوضاع کشور از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بعد از پیروزی انقلاب تغییرات چشمگیری کرده است.

وی به سخنان چند سال قبل وزیر خارجه آمریکا اشاره کرد و افزود: این مقام آمریکایی اعلام کرد که در کاخ سفید هر چه نقشه به ضرر ایران طراحی می‌شود، رهبر ایران با یک سخنرانی همه را نقش بر آب و تهدیدهای آمریکا را به فرصت‌های مثبت و به نفع ایران تبدیل می‌کند.

وی، دوران شکوفایی دهه اول انقلاب را مرهون رهبری خردمندانه امام راحل دانست و گفت: در دو دهه بعدی به یمن بصیرت، تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری بود که نهال انقلاب در طوفان‌های سخت تاریخ به درختی تنومند تبدیل شد و امروز الهام بخش خیزش مسلمانان جهان شده است.

روحانی خاطرنشان کرد: شهرستان بافق از پنجم بهمن ماه جاری با آذین بندی سطح شهر و اجرای برخی از برنامه‌ها به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی می‌رود.

انتهای پیام/2464/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول