اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته 16 لیگ دسته یک فوتبال

الوند همدان با قهر سرمربی و اخراج دروازه‌بان در خانه باز هم باخت

تیم فوتبال الوند همدان در هفته 16 لیگ دسته یک فوتبال اسیر مسائل حاشیه‌ای شد و در برابر تماشاگران خودی و در خانه مغلوب حریف خود شهرداری بندرعباس شد.

الوند همدان با قهر سرمربی و اخراج دروازه‌بان در خانه باز هم باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور دیروز در هفته شانزدهم پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم الوند همدان از تیم متحول شده شهرداری بندرعباس پذیرایی کرد.

در این مسابقه که در یک هوای سرد و به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان به قضاوت حامد اسم‌خانی (داور وسط)، رحیم شاهین و مهدی سیفی (کمک داور) و شاهو اصلانی (داور چهارم) برگزار شد تیم الوند باز هم در خانه بازی را باخت تا وضعیت این تیم بحرانی‌تر از قبل شود.

الوندی‌ها که سعی داشتند با غلبه بر حریف، نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند با ترکیب هادی زرین‌ساعد، میلاد احمدی، رضا حاتمی، پوریا آریاکیا (امین شجاعیان 67)، علیرضا شاهسوند، محمدرضا احمدی، حسین کاظمی، مرتضی عزیزمحمدی، نوید عاشوری، مسعود رمضانی (حمید گلزاری‌امجد 78) و آرش محبی (صدرا بهبهانی 58) به مصاف نارنجی‌پوشان شهرداری بندرعباس رفتند.

در مقابل تیم متحول‌شده شهرداری بندرعباس با هدایت سرمربی جدید خود احمد سنجری به دنبال سومین پیروزی متوالی بودند و با ترکیب سامان صفا، اکبر گنجی، نقی شاهمرادی، مهدی چاهجویی، سعید فاطمی، مرتضی هاشمی‌زاده، وحید جعفری، توحید غلامی (احمد داوودی 72)، علی مطوری (اصغر نصیری 86)، محمدتقی سنجری و مهدی ودادی (68) به میدان آمدند.

الوندی‌ها که با روحیه بهتری به میدان آمده بودند تا با کسب پیروزی در این بازی وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند در پایان به موفقیتی دست نیافتند و باز هم شاهد روند نزولی این تیم در جدول بودیم.

در نیمه نخست این بازی شاگردان رضا طلایی‌منش بازی به مراتب بهتری در زمین خودی و با حمایت تماشاگران خود نشان دادند اما رفته‌رفته با شناختی که تیم میهمان پیدا کرد بازی پایاپایی را از هر 2 تیم شاهد بودیم.

گل دقایق مردود الوند در پایانی نیمه اول که به دلیل آفساید پذیرفته نشد مهم‌ترین اتفاق این بازی بود و باعث شد نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

همه اتفاقات ریز و درشت این مسابقه در نیمه دوم صورت گرفت و مهمترین آن در دقیقه 58 خطای خارج از محوطه جریمه توسط هادی زرین‌ساعد دروازه‌بان باتجربه الوندی‌ها بود که با سخت‌گیری داور همراه شد و او با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

همزمان با اعلام این خطا در یک اتفاق نادر و مبتدی، سرمربی تیم الوند با فراخواندن پسرش هدایت تیمش را رها کرد و با جمع کردن وسایلش عملاً از ادامه کار با الوندی‌ها منصرف شد.

الوندی‌ها با یک یار کمتر حدود 25 دقیقه مقاومت کردند و در برابر حملات متوالی شهرداری دوام آوردند تا در نهایت علی مطوری بازیکن اسبق تیم پاس همدان در دقیقه 83 قفل دروازه‌ الوند را شکست و نخستین گل تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و پژمان شاهپری در وقت‌های تلف شده و در دقیقه 92 دومین گل بازی و تیمش را زد تا آب سردی بر روی پیکره بدون سرمربی الوند بریزد و باز هم یک باخت سنگین در خانه به نماینده فوتبال همدان تحمیل کند.

در این بازی داور پنج بار از کارت خود استفاده کرد که پوریا آریاکیا و رضا حاتمی از الوند همدان و همچنین توحید غلامی و پژمان شاهپری از شهرداری بندرعباس کارت زرد و هادی زرین‌ساعد با دریافت کارت قرمز اخطاری و اخراجی‌های این مسابقه بودند.

تیم فوتبال الوند همدان با کسب این شکست با 16 امتیاز در جایگاه دهم جدول درجا زد و تیم شهرداری بندرعباس موفق شد 20 امتیازی شده و در رده پنجم جدول جا خوش کند.

تیم بحران‌زده و بدون سرمربی الوند همدان در هفته هفدهم با قرعه استراحت مواجه شده و این بهترین فرصت برای مدیران این باشگاه است تا تکلیف سرمربی جدید خود را مشخص و معرفی کنند.

انتهای پیام/89020/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول