اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول پنجمین باخت در لیگ یک

الوند هم همدانی‌ها را ناامید کرد/کورسوی امید هواداران به مسابقه پاس

تیم فوتبال الوند همدان با قبول پنجمین باخت فصل خود، وضعیتش را در جدول گروه یک بدتر از قبل کرد تا ورزش‌دوستان همدانی کورسوی امیدی به نتایج و تحولات پاس داشته باشند.

الوند هم همدانی‌ها را ناامید کرد/کورسوی امید هواداران به مسابقه پاس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ دسته باشگاه‌های کشور با شکست تیم الوند پیگیری شد تا همدانی‌ها شاهد سقوط تیم محبوب شهرشان در جدول رده‌بندی این گروه باشند.

تیم فوتبال الوند همدان عصر روز یکشنبه 15 دی ماه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای قدس به مصاف آبی‌پوشان استقلال اهواز رفت که این بازی سعید رحیمی مقدم (داور وسط)، ایوب غلامزاده و امیر مبشر (کمک داور) و مهدی شجاعی (داور چهارم) قضاوت کردند.

در این مسابقه که نخستین مسابقه دور برگشت هر دو تیم محسوب می‌شود شرایط به گونه‌ای بود که برد در این بازی باعث صعود زیادی در جدول می‌شد و این موضوع حساسیت این بازی را دوچندان کرده بود.

رضا طلایی‌منش سرمربی الوندی‌ها امروز در مصاف با حریف خوزستانی خود با ترکیب هادی زرین‌ساعد، میلاد احمدی، رضا حاتمی (علی‌اصغر عاشوری 60)، بهنام عسگرخانی، مهدی قنبری‌مهربان (پوریا آریاکیا 67)، آرمین طلایی‌منش (حمید گلزاری‌امجد 75)، حسین کاظمی، مرتضی عزیزمحمدی، امین شجاعیان، مسعود رمضانی و آرش محبی به میدان رفت.

در مقابل داوود مهابادی از مربیان کاربلد فوتبال ایران که سابقه صعود تیم‌های زیادی از لیگ‌های پایین را در کارنامه دارد با مهیار حسن‌نژاد، محمدرضا جلالی، اکبر بختیاری، محمد حسنی، محسن میرآبی، محمد جلیزی (پیمان شیرزادی 65)، رسول بریچی، داوود شاهواروقی، فخرالدین شهرویی(رضا طاهری 77)، علی‌اکبر دوربینیان و احمد بوغدار (علی مرزبان 51) برابر حریف همدانی خود به میدان رفت.

این مسابقه ابتدا تحت تأثیر هوای سرد همدان قرار گرفته بود اما خیلی زود یخ بازی باز شد و با اعلام خطای پنالتی بهنام عسگرخانی مدافع الوند بر روی احمد بوعذار تنها گل بازی در دقیقه 14 توسط رسول بریچی به ثمر رسید.

در ادامه دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند که با بی‌دقتی از دست رفت؛ مهم‌ترین اتفاق نیمه اول شوت از راه دور مهاجمان الوند بود که با بدشانسی به تیرک عمومی دروازه‌ استقلالی‌ها خورد و به بیرون رفت.

در نیمه دوم رضا طلایی‌منش با انجام سه تعویض سعی داشت تا تیمش را هجومی‌تر از قبل کند اما هر چه بازیکنان این تیم زدند به در بسته خورد تا پنجمین شکست تیم فوتبال الوند همدان در خانه رقم بخورد.

نکته قابل توجه این بازی نبود هماهنگی لازم بازیکنان میانی با مهاجمان تیم الوند بود که باعث شد موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری از بین رود.

الوندی‌ها هر چند در تعطیلات بین فصل با تغییرات زیادی خود را برای شروع دور برگشت آماده کرده بودند اما در دو بازی اخیر این تیم چیزی را برای عرضه نداشته و به نوعی امید همدانی‌های علاقه‌مند به ورزش را ناامید کرد.

نماینده فوتبال استان در رقابت‌های جام آزادگان، با قبول این شکست و 16 امتیاز خود، در نهم جدول گروه یک این مسابقات قرار گرفت و در مقابل استقلال اهواز با کسب این پیروزی ارزشمند تا رده هشتم جدول بالا آمد و با 16 امتیاز تیم بالادستی الوندی‌ها لقب گرفت.

تیم فوتبال پاس همدان دیگر نماینده فوتبال استان در لیگ دسته یک به دلیل حضور تیم نفت مسجد سلیمان در جام حذفی؛ مسابقه خود را در هفته چهاردهم با تأخیر دو روزه برگزار خواهد کرد.

هر چند وضعیت پاسی‌ها هم بهتر از الوند نیست اما شاید یک برد بتواند تسکین‌دهنده ناکامی‌های اخیر فوتبال لیگ یکی همدانی‌ها شود.

هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال و ورزش همدان باید تا سه‌شنبه صبر کنند تا ببینند تیم بدون سرمربی پاس همدان از مسجدسلیمان با چه نتیجه‌ای برمی‌گردد؟

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه بین 2 تیم پاس همدان و نفت مسجد سلیمان عصر روز سه‌شنبه 17 دی‌ماه از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول