اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقابل دیدنی همسایه‌های جدولی در لیگ جام آزادگان

الوند متحول ‌شده در همدان پذیرای سیاه‌جامگان مشهدی

تیم متحول شده الوند همدان در هفته سیزدهم در حالی از حریف مشهدی خود پذیرایی می‌کند که هر دو تیم در همسایگی هم در جدول گروه یک جام آزادگان هستند.

الوند متحول ‌شده در همدان پذیرای سیاه‌جامگان مشهدی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان به هفته سیزدهم خود رسیده به طوری که تیم‌ها برای صعود یا عدم سقوط تلاش زیادی خواهند داشت.

تیم فوتبال الوند همدان که دومین سال حضورش در لیگ دسته یک را تجربه می‌کند امسال با حفظ ترکیب سال گذشته خود سعی دارد تا خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح کند.

رقابت‌های لیگ دسته اول ایران با حضور 26 تیم و در قالب دو گروه 13 تیمی برگزار خواهد شد که نماینده فوتبال همدان در گروه یک این رقابت‌ها باید جدال سختی را برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

در گروه یک این مسابقات تیم الوند همدان، با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهردورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد رقابت خواهد کرد.

تیم الوند که در هفته نخست دور رفت نتایج خوبی گرفته بود و هفته‌ها صدرنشین گروه بود در هفته‌های پایانی دچار افت محسوسی شد.

این تیم با وجود فرصت‌های زیادی که به دست آورده بود نتوانست خود را به جمع مدعیان برساند و با قبول چند شکست متوالی از صدر جدول فاصله زیادی گرفت.

شاگردان رضا طلایی‌منش که این روزها جایگاه بسیار مناسبی در فوتبال ایران باز کرده‌اند و اهالی فوتبال نگاه ویژه‌ای به این تیم دارند به دنبال تثبیت خود در بین تیم‌ها لیگ یکی هستند.

نماینده فوتبال همدان در تعطیلات در خانه اردوی آماده‌سازی برگزار کردند و سعی داشتند تا از امکانات موجود، خود را برای دور برگشت آماده کنند و از این رو با تغییرات زیادی از امروز وارد کوران رقابت‌ها خواهند شد.

الوندی‌ها در پایان دور رفت محمدابراهیم خسروی، مصطفی مهدوی‌کیا و مهدی فتحی‌زاده را از دست داده‌اند، تا پایان فصل هادی بلوری را نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارند.

به تازگی، کاپیتان همدانی تیم الوند سیدجمال معصومی، روح‌الله عبداللهی و جواد رحیمی سه بازیکنی بودند که با حضور در دفتر باشگاه رضایت‌نامه خود را گرفته و برای حضور در تیم‌های دیگر اعزام شده‌اند و از این پس، همراه این تیم همدانی نیستند.

در مقابل با توافق انجام شده با بازیکنان جدید، با نظر کادر فنی چند بازیکن به ترکیب این تیم اضافه شده‌ و در تمرینات این تیم حاضر شدند.

میلاد احمدی از آلومینیوم هرمزگان، امین شجاعیان و بهنام عسگرخانی از فجر شهیدسپاسی شیراز، آرش محبی مهاجم نیروی زمینی تهران و مهدی قنبریان‌مهربان از ابومسلم مشهد پنج بازیکن غیر بومی تیم الوند هستند که از دور برگشت در این تیم توپ خواهند زد.

همچنین حامد میرزایی که سابقه حضور در تیم الوند را در کارنامه داشته، از تیم شهرداری همدان به الوند پیوسته است.

امید است با این تغییر و تحولات تیم الوند، شاهد عملکرد بهتری از نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته یک باشیم.

در مقابل تیم سیاه‌جامگان مشهد نیز با تغییراتی در دور برگشت حاضر خواهد شد، این تیم مسعود ابطحی بازیکن اسبق تیم الوند را به خدمت گرفته که مصاف این بازیکن با الوندی‌ها جالب توجه خواهد بود.

تیم‌های الوند و سیاه‌جامگان شباهت‌ زیادی به جز موضوع همسایگی در جدول دارند که این امر تقابل این تیم را در بازی امروز جذاب کرده است.

هر دو تیم به صورت خصوصی اداره می‌شوند و مالکان هر دو باشگاه در زمینه عمرانی فعالیت دارند، شاکله اصلی هر دو تیم نیز از بازیکنان بومی تشکیل شده است.

رویارویی تیم‌های مشهدی و همدانی امروز در لیگ دسته یک بسیار حساس شده و هر دو نماینده فوتبال استان در صورت پیروزی می‌توانند صعود چند پله‌ای داشته باشند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین الوند همدان و سیاه‌جامگان مشهد را شاهو اصلانی (داور وسط)، کورش کریمی و هادی برزو (کمک‌داور) و مرتضی عابدی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین علی صیدی ناظر داوری این مسابقه خواهد بود.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته دوازدهم تیم فوتبال الوند همدان با کسب 15 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم سیاه‌جامگان مشهد با یک امتیاز بیشتر، 16 امتیازی است و در رده ششم جدول این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز شنبه هفتم دی از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم فوتبال الوند همدان از تیم سیاه‌جامگان مشهد پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول