اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم الوند همدان:

برای فرار از ناکامی‌ها محکوم به برد هستیم

مربی بومی تیم الوند همدان گفت: در بازی امروز برابر گیتی‌پسند برای فرار از ناکامی‌ها و رسیدن به جایگاه اصلی الوند و تیم‌های مدعی محکوم به برد هستیم.

برای فرار از ناکامی‌ها محکوم به برد هستیم

اکبر افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: دور برگشت لیگ یک فرصتی برای اشتباه تیم‌ها وجود ندارد و همه تیم‌ها با تغییراتی که در نیم‌فصل انجام داده‌اند به دنبال کسب نتیجه و امتیاز در هر بازی هستند.

وی افزود: اشتیاق تیم‌ها برای کسب امتیاز در هر بازی باعث شده تا هر بازی غیر قابل پیش‌بینی باشد و این سختی کار را در دور برگشت بیشتر از قبل می‌کند.

مربی بومی تیم الوند همدان اضافه کرد: در دور برگشت با تغییرات به وجود آمده در ترکیب تیم، سعی داریم تا ناکامی‌های دور رفت را جبران کنیم و با نیروی بیشتری پیگیر مسابقات باشیم.

به گفته وی؛ تیم الوند در حال حاضر با روحیه زیادی در حال پیگیری تمرینات است و فقط مصدومیت‌های پی در پی کادر فنی را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند.

افشاری با اشاره به وضعیت تیمش قبل از رویارویی با تیم گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سعی کردیم بعد از باخت خانگی برابر استقلال اهواز شرایط تیم را از نظر روحی بالا برده و برای جبران ناکامی‌های چند هفته اخیر تلاش مضاعفی را داشته باشیم.

وی اذعان داشت: در بازی امروز برابر گیتی‌پسند برای فرار از ناکامی‌ها و رسیدن به جایگاه اصلی الوند و تیم‌های مدعی محکوم به برد هستیم.

مربی بومی تیم الوند همدان از نبود سه بازیکن اصلی این تیم در بازی امروز خبر داد و تصریح کرد: مرتضی عزیزمحمدی و قاسم اکبری به دلیل محرومیت همراه تیم نیستند و از طرفی مجتبی انصافی نیز به دلیل مصدومیت قادر به بازی در این مسابقه نیست.

وی ادامه داد: آرمین طلایی‌منش هم به دلیل آسیب‌دیدگی، در ترکیب 11 نفره اصلی تیم نیست و این نبود بازیکنان به شدت کادر فنی را برای این مسابقه نگران کرده است.

افشاری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه از تیم گیتی‌پسند شناختی دارد یا خیر، ابراز داشت: این تیم در نیم‌فصل تغییرات زیادی داشته است و موفق نشدیم فیلم بازی قبلی این تیم را ببینیم.

وی یادآور شد: تنها موفق به دریافت اطلاعاتی از سنجری مربی بندرعباس شدیم تا در این بازی با شناخت نسبی به میدان برویم.

مربی بومی تیم الوند همدان یادآور شد: برد در این بازی مشکلات ما را به حداقل خواهد رساند و باید با همیت و غیرت اعضای تیم بعد از مدت‌ها به پیروزی دست پیدا کنیم.

تیم فوتبال الوند همدان تا پایان هفته چهاردهم جام آزادگان با کسب 16 امتیاز و با توجه به تفاضل گل کمتر در جایگاه نهم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان تنها با یک امتیاز اختلاف و 17 امتیاز در رده ششم این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران مسابقه بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و الوند همدان عصر فردا یک‌شنبه 22 دی از ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی آرارات برگزار می‎شود.

انتهای پیام/89020/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول