اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم جام آزادگان

تعویض طلایی طلایی‌منش جواب داد

تیم فوتبال الوند همدان با گل دقایق پایانی بازیکن تعویض خود موفق شد از یک باخت خانگی فرار کند.

تعویض طلایی طلایی‌منش جواب داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند همدان در هفته سیزدهم جام آزادگان در ورزشگاه شهدای قدس همدان به مصاف تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد رفت که در پایان هر دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

در این مسابقه که با استقبال کم تماشاگران همدانی و در یک هوای نسبتاً سرد زمستانی به قضاوت شاهو اصلانی (داور وسط)، کورش کریمی و هادی برزو (کمک‌داور) و مرتضی عابدی (داور چهارم) برگزار شد و هر دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش امتیازات را تقسیم کردند.

در این دیدار رضا طلایی‌منش با تغییرات زیادی نسبت به دور رفت تیم خود را روانه میدان کرد و  با ترکیب هادی زرین‌ساعد، میلاد احمدی، بهنام عسگرخانی، مهدی قنبری‌مهربان (پوریا آریاکیا 83)، علیرضا شاهسوند (حمید گلزاری‌امجد 68)، آرمین طلایی‌منش، حسین کاظمی، مرتضی عزیزمحمدی، امین شجاعیان، نوید عاشوری (مسعود رمضانی 76) و آرش محبی برابر حریف به میدان رفت.

در مقابل محمدرضا مهاجری مربی کار بلد تیم سیاه‌جامگان سیروس سنگچولی، روح‌الله بهرامی، وحید فارغ، سیاوش یزدانی‌مقدم، محمود شعبان، مجید جلالی‌فر، حمید مروی، سالار افراسیابی، مصطفی شهرکی (روح‌الله باقری 56)، هادی خیری (امین عباسی 66) و مسعود ابطحی (روح‌الله بیگدلی 75) را به میدان فرستاد تا برابر تیم الوند صف‌آرایی کنند.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناک و همچنین یک بازی سرد و بی‌روح از سوی هر دو تیم دنبال شد تا همه اتفاقات این بازی در نیمه دوم رقم بخورد.

در نیمه دوم هر دو تیم با شناخت نسبی که از هم پیدا کرده بودند سعی در گشودن دروازه هم کردند که تیم میهمان با اشتباه مدافعان الوند از دقیقه 70 به بعد حملات زیادی را روی دروازه الوند تدارک دید که در نهایت با خطای مهدی قنبری‌مهربان بر روی مهاجم سیاه‌جامگان داور نقطه پنالتی را نشان داد.

مجید جلالی‌فر در دقیقه 73 نخستین گل بازی را برای سیاه‌جامگان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا الوند در خانه طعم شکست را چشیده باشد.

در ادامه با تعویض‌های که هر دو تیم داشتند سیاه‌جامگان به دنبال حفظ نتیجه و الوندی‌ها در پی جبران گل خورده بودند تا اینکه مسعود رمضانی تعویض طلایی رضا طلایی‌منش نام گرفت و در دقیقه 93 با تیزهوشی و با استفاده از غفلت مدافعان و دروازه‌بان سیاه‌جامگان، گل تساوی را به ثمر رساند.

اشتباهات فردی بازیکنان الوند و همچنین عدم تمرکز لازم آرمین طلایی‌منش هافبک تیم الوند باعث شد بارها و بارها توپ در میانه میدان از دست برود و تیم الوند به خواسته‌های تاکتیکی خود نرسد.

دیر به خدمت گرفتن بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای همچون مسعود رمضانی و پوریا آریاکیا شاید مهم‌ترین انتقادی است که می‌شود به کادر فنی تیم الوند گرفت که امیدواریم در بازی‌های بعدی این تیم با هماهنگی بازیکنان جدیدالورود این مشکلات رفع شود و با جبران امتیازات از دست رفته تیم الوند به رده‌های بالای جدول دست پیدا کند.

داور این مسابقه چهار بار از کارت زرد استفاده کرد که مهدی قنبری‌مهربان و میلاد احمدی از الوند همدان و مجید جلالی‌فر و سالار افراسیابی از سیاه‌جامگان مشهد جریمه شدند.

تیم فوتبال الوند با کسب این تساوی جمع امتیازش به عدد 16 رسید و در همان مکان هفتم باقی ماند و تیم همسایه سیاه‌جامگان مشهد هم 17 امتیازی شد و در رده ششم جدول گروه یک جای خوش کرد.

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ جام آزادگان تیم الوند روز یکشنبه 15 دی ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم استقلال اهواز پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول