اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم جام آزادگان رخ داد

الوند به شهرداری بندرعباس هم «نه» نگفت/ پاس در روز استراحت سقوط کرد

تیم فوتبال الوند همدان در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال در روزی که دروازه‌بان خود را به دلیل اخراج از دست داد باز هم در خانه مغلوب شد تا شرایط این تیم بحرانی‌تر از قبل شود.

الوند به شهرداری بندرعباس هم «نه» نگفت/ پاس در روز استراحت سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) عصر امروز با انجام چند بازی پیگیری شد که تیم الوند همدان در حضور تماشاگران خودی و در خانه باز هم مغلوب شد تا شرایط این تیم رو به وخامت بگذارد.

تیم فوتبال الوند همدان که در چند هفته گذشته نتوانسته به موفقیتی دست یابد در هفته شانزدهم لیگ دسته یک بازهم ناکام ماند و در برابر تماشاگران خودی با حساب دو بر صفر مغلوب حریف خود شهرداری بندرعباس شد.

اخراج هادی زرین‌ساعد، دروازه‌بان الوندی‌ها در دقیقه 58 مهم‌ترین اتفاق این مسابقه بود که در ادامه تیم میهمان با استفاده از یک یار بیشتر موفق شد با اشتباهات فردی دو بار به گل برسد و میزبان خود را در خانه شکست دهد.

تیم الوند با قبول این شکست 16 امتیازی باقی ماند و در رده دهم جدول جاخوش کرد.

دیگر نماینده فوتبال استان همدان یعنی تیم پاس با وجود اینکه در این هفته استراحت داشت با بدشانسی مواجه شد و با برد رقبای همسایه خود، بازی نکرده در جدول سقوط کرد و به رده دهم جدول آمد.

تیم فوتبال پاس همدان 10 روز است که با تغییرات در کادر فنی خود به دنبال جبران ناکامی‌ها است تا بتواند در جمع تیم‌های بالانشین جدول جای گیرد.

انتهای پیام/89020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول