اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

بازی برابر الوند برای برای هر تیمی سخت است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: بازی برابر الوند برای برای هر تیمی سخت است.

بازی برابر الوند برای برای هر تیمی سخت است

احمد سنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: لیگ امسال برخلاف معمول حساسیت‌های زیادی را در کنار خود احساس می‌کند که این موضوع باعث شده تا تیم‌ها با احتیاط بیشتری به میدان بروند.

وی با اشاره به طرح انقباضی فدراسیون برای یک گروه کردن لیگ دسته اول، خاطرنشان کرد: در این طرح چهار تیم سقوط و تنها یک تیم از هر گروه به لیگ برتر صعود می‌کند که این امر باعث شده تا تیم‌ها با استرس بیشتری برابر هم قرار گیرند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: مشکلات مالی و عدم تحقق تعهدات باشگاه‌ها به اعضای تیم‌، باعث بروز مشکلات حاشیه‌ای زیادی شده و این موضوع لیگ یک امسال را به شدت آزار می‌دهد.

به گفته وی؛ مشکلات مالی در لیگ امسال موجب شد تا تیم‌های بزرگی مثل پاس، آلومینیوم، ابومسلم و حتی شهرداری بندرعباس دچار مسائل حاشیه‌ای شوند.

سنجری در مورد وضعیت تیمش قبل از بازی برابر الوند همدان، با بیان اینکه وضعیت بدی ندارند، عنوان کرد: با استراحت تیم در هفته قبل، با شرایط بسیار خوبی به همدان سفر کردیم.

وی ابراز داشت: طی هفته گذشته اردوی خوبی را در تهران برگزار کردیم و با روحیه بهتری برای رویارویی با تیم الوند آماده شدیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای بازی با الوند بازیکن محروم یا مصدومی دارند یا خیر؟ عنوان کرد: در هفته‌ای که استراحت داشتیم بازیکنان مصدوم تیم به خوبی تمرین کردند و فقط رضا مسلم‌زاده را به دلیل محرومیت همراه نداریم.

وی با بیان اینکه فیلم چند بازی اخیر تیم الوند را به خوبی آنالیز کردیم، اذعان داشت: با شناخت خوب از نقاط ضعف و قوت این تیم، به میدان خواهیم رفت.

سنجری در مورد تیم الوند و فعالیتش در همدان نیز گفت: تیم الوند در سال گذشته و ابتدای فصل فوتبالی امسال، خوب نتیجه گرفته بود اما به نظر می‌رسد تمام انرژی خود را در جام حذفی صرف کرد.

وی با بیان اینکه تیم الوند می‌تواند در هفته‌های باقی‌ مانده نهایت استفاده را ببرد، متذکر شد: این تیم می‌تواند با بهره‌گیری از مربی خود، برای جبران ناکامی‌ها تلاش کند.

سنجری با اشاره به اینکه بازی در همدان و برابر تیم الوند برای هر تیمی سخت است، ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی فردا روند پیروزی‌های خود را حفظ کند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مسابقه بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس را حامد اسم‌خانی (داور وسط)، رحیم شاهین و مهدی سیفی (کمک داور) و شاهد اصلانی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که نظارت این بازی برعهده محمدرضا فلاح خواهد بود.

تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان و قبل از این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با 16 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در مقابل تیم شهرداری بندرعباس دو پله بالاتر با 17 امتیاز در جایگاه هشتم جدول این گروه جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته شانزدهم جام آزادگان مسابقه بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس عصر روز یکشنبه 28 دی از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول