اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری مسابقه الوند همدان و استقلال اهواز

مدیرعامل الوند از نتایج عصبانی شد

دلجویی از خبرنگاران به دلیل نداشتن امکانات، شعار علیه مدیرعامل پاس، تشویق سرمربی اسبق پاس و عصبانی شدن مدیرعامل الوند از عملکرد بازیکن تیمش از جمله حواشی بازی الوند همدان و استقلال اهواز بود.

مدیرعامل الوند از نتایج عصبانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم الوند همدان در خانه از تیم استقلال اهواز پذیرایی می‌کرد که در نهایت با تک گل رسول بریچی مغلوب حریف خوزستان خود شد.

در این بازی که در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد مسئولان ورزشگاه زحمات زیادی برای تمیز و آماده کردن زمین کشیده بودند و در عین حال برف‌های زیادی بر روی پیست تارتارن ورزشگاه انباشه شده بود.

سرمایی که در این چند روزه در همدان حاکم بود باعث شد تا تماشاگران کمتری برای دیدن این بازی به ورزشگاه بیایند.

در ابتدای بازی به دلیل شهادت ابوالفضل احمدی برادر پزشک تیم استقلال اهواز که در حادثه سراوان اتفاق افتاده بود، یک دقیقه سکوت اعلام شد.

برای دومین بار پیاپی حسین کاظمی بازوبند کاپیتانی الوندی‌ها را بر بازو داشت.

بعد از مدت‌ها جایگاه VIP ورزشگاه قدس شلوغ شده بود، همراهان و بازیکنان ذخیره تیم استقلال اهواز بیش از 10 نفر بودند و همچنین افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان، منعم معاون این اداره‌کل، امید طیری سرمربی اسبق پاس همدان و بهرام یدی مدیرعامل باشگاه الوند در این جایگاه حضور داشتند.

همچنان جایگاه خبرنگاران سرد بود و بخاری‌ که با پیگیری‌های فراوان تعبیه شده، جوابگوی این فضا نبود؛ ورزشی‌نویسان همدانی با مشکلات زیادی به تهیه و ارسال خبر مشغول بودند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان با حضور در جایگاه خبرنگاران به نوعی از آنان به دلیل کمبود امکانات دلجویی و برقراری اینترنت جایگاه را منوط به پیگیری هیئت فوتبال کرد که بعد از 15 هفته شاهکاری بزرگ برای مجموعه ورزش همدان است.

حضور فخرالدین شهرویی بازیکنی که در دور رفت عضو تیم پاس بود و در نیم‌فصل از این تیم جدا شده بود و در تیم استقلال عضویت داشت، سوژه داغ خبرنگاران بود.

بعد از اعلام خطای پنالتی به ضرر الوندی‌ها زرین ساعد دروازه‌بان و عسگرخانی مدافع این تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

با وجود اینکه مسابقه بین الوند همدان بود تماشاگران علیه رمضانی مدیرعامل پاس شعارهای زیادی سر دادند.

امید طیری و سیدکاظم اولیایی مورد تشویق همین تماشاگران معترض قرار گرفتند.

در یک صحنه که بازیکنان هر دو تیم برای زدن ضربه سر به هوا بلند شدند، دچار شکستگی از ناحیه سر شدند و با بانداژ بازی را ادامه دادند.

علیرضا صفی‌زاده مدیر رسانه‌ای تیم الوند که جزو ورزشی‌نویسان استان است شخصاً در بین دو نیمه پذیرایی از خبرنگاران را انجام می‌داد و این اقدام وی در قیاس با مسابقات ورزشی دیگر قابل تقدیر است.

اتلاف وقت یکی از مهم‌ترین اتفاقات نیمه دوم بازی بود که بارها و بارها متصدیان با برانکارد به زمین رفتند و بازیکنان مصدوم تیم استقلال اهواز را برای مداوا به بیرون منتقل کردند.

کادر فنی تیم الوند بارها به نحوه عملکرد داور اعتراض داشت و این موضوع به سکوها کشیده و باعث آن شد که تماشاگران برای داوران گردو پرتاب کنند.

در دقیقه 75 که آرمین طلایی‌منش تعویض شد به دلیل مصدومیت بر روی نیمکت تیم الوند نماند و به رختکن رفت.

در پایان بازی بهرام یدی مالک و مدیرعامل باشگاه الوند از عملکرد بازیکنانش بسیار عصبانی بود و برخلاف همیشه که بعد از بازی به رختکن می‌رفت از شدت عصبانیت سوار بر خودروی شخصی خود از ورزشگاه خارج شد.

نماینده فوتبال استان در رقابت‌های جام آزادگان با قبول این شکست با 16 امتیازی که داشت به دلیل تفاضل و گل‌ زده کمتر در رده نهم جدول گروه یک این مسابقات قرار گرفت و در مقابل استقلال اهواز با کسب این پیروزی ارزشمند تا رده هشتم جدول بالا آمد و با 16 امتیاز تیم بالادستی الوندی‌ها لقب گرفت.

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته یک تیم فوتبال الوند همدان روز یکشنبه 22 دی‌ماه در اصفهان برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول