اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم جام آزادگان

الوند به دنبال قطع نوار ناکامی‌ها در همدان

تیم فوتبال الوند همدان که در چند هفته اخیر به موفقیتی دست نیافته، امروز یکشنبه در خانه باید برابر تیم شهرداری بندرعباس به میدان رود.

الوند به دنبال قطع نوار ناکامی‌ها در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود و در یکی از بازی‌های این هفته تیم الوند همدان باید از تیم شهرداری بندرعباس پذیرایی کند.

تیم فوتبال الوند که دومین سال حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند با افت محسوسی نسبت به شروع فصل مواجه شده و در هفته‌های اخیر به دلایل مختلف نتوانسته طعم پیروزی را بچشد.

الوندی‌ها امسال باید با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهردورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی‌زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد رقابت سخت و نزدیکی برای لیگ برتری شدن داشته باشد.

طرح انقباضی فدراسیون فوتبال برای کوچک کردن لیگ دسته یک و به تبع آن پیگیری مسابقات این لیگ در یک گروه باعث شده تا استرس زیادی برای جلوگیری از سقوط در بین تیم‌ها ایجاد شود.

تیم الوند همدان که امسال با حفظ شاکله اصلی تیم خودشان سعی داشتند حضور متفاوتی با سال قبل داشته باشند در ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب کردند و تا اواسط دور رفت صدرنشین گروه خود بودند اما حضور همزمان در جام حذفی و صرف انرژی زیاد در این مسابقات افت چشم‌گیری را به این تیم هدیه داد.

این روند نزولی باعث شد تا ضمن از دست دادن صدرنشینی گروه تا رده دهم جدول سقوط داشته باشد و نگرانی هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال و این تیم در همدان بیشتر از قبل شود.

الوندی‌ها در سه بازی اخیر خود نتوانستند به موفقیتی دست پیدا کنند و این موضوع باعث شد تا برای رسیدن به بالای جدول و حضور در جمع مدعیان مشکلات زیادی داشته باشد.

شاگردان رضا طلایی‌منش در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و برای پیروزی برابر تیم شهرداری بندرعباس هم‌قسم شدند.

قاسم اکبری تنها بازیکن محروم الوندی‌ها در دیدار مقابل شهرداری بندرعباس است و در مقابل تیم میهمان رضا مسلم‌زاده هم از حضور در این مسابقه محروم است.

تیم شهرداری بندرعباس از اواخر دور رفت تغییراتی در کادر فنی خود اعمال کردند به طوری که محمدامین چرخنده جای خود را به احمدی سنجری داده است.

حضور سنجری در این تیم باعث شد تا در تعطیلات نیم‌فصل بازیکنان جدیدی را به ترکیب خود اضافه کردند و موفق شد وضعیت خود را در هفته‌های اخیر با این تغییرات و تحولات بهبود بخشند.

شهرداری‌چی‌های بندرعباس در دور برگشت موفق شدند دو برد شیرین برابر تیم‌های استقلال اهواز و گیتی‌پسند اصفهان و شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشند.

شاگردان احمد سنجری در هفته قبل استراحت داشتند و با برپایی اردوی آماده‌سازی در تهران خود را برای رویارویی با الوند همدان آماده کردند.

تیم فوتبال شهرداری دو روز زودتر به همدان سفر کرده و با استقرار در هتل بین‌المللی باباطاهر، هم‌دمایی خوبی را با شرایط جوی همدان پیدا کرده‌اند.

امروز در یک روز تعطیل باید دید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با چه ترکیب و ترفندی برابر تماشاگران خونگرم همدانی به میدان خواهد رفت و در نهایت تفکرات کدام مربی منجر به پیروزی و کسب سه امتیاز این مسابقه خواهد شد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مسابقه بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس را حامد اسم‌خانی (داور وسط)، رحیم شاهین و مهدی سیفی (کمک داور) و شاهد اصلانی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که نظارت این بازی برعهده محمدرضا فلاح خواهد بود.

تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان و قبل از این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با 16 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در مقابل تیم شهرداری بندرعباس دو پله بالاتر با 17 امتیاز در جایگاه هشتم جدول این گروه جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته شانزدهم جام آزادگان مسابقه بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس عصر روز یکشنبه 28 دی از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول