اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وضعیت نامساعد تیم‌های دسته یکی همدان

پاس بازی نکرده فانوس به دست شد

دو تیم الوند و پاس همدان نمایندگان فوتبال استان که در لیگ دسته یک فوتبال شاغل هستند اوضاع نابسامان را برای این دو تیم در جداول جام آزادگان ایجاد کرده است.

پاس بازی نکرده فانوس به دست شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از ابتدای امسال حضور دو تیم در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور برای هواداران و علاقه‌مندان به ورزش استان مسرت‌بخش بود و عملکرد مناسب این دو تیم در شروع کار دلگرمی خوبی را برای مردم ایجاد کرده بود.

با شروع کوران مسابقات و گذشت چندهفته از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور افت مشهودی برای هر دو نماینده فوتبال استان اتفاق افتاد و تا اندازه‌ای مردم همدان را فوتبال زده کرد و دیگر تمایلی به حضور در ورزشگاه و تماشای بازی الوند و پاس را ندارند.

تیم الوند در گروه 13 تیمی که امسال در آن قرار دارد با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهردورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد رقابت خواهد کرد.

شاگردان رضا طلایی‌منش که دومین سال حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند از ابتدای فصل نتایج خوبی گرفت و صدرنشین گروه را چند هفته در اختیار داشت اما روند نزولی این تیم آغاز تا منجر به سقوط این تیم مدعی به رده جدول شد.

کارشناسان فوتبال و ورزشی‌نویسان استان حضور توأمان تیم الوند در جام حذفی و لیگ دسته یک را دلیل مهم افت این تیم می‌دانند اما این تیم بعد از شکست برابر پرسپولیس تهران حداقل 6 بازی انجام داده و می‌توانست جبران ناکامی‌های خود را انجام دهد.

تغییرات گسترده‌ای که بنابر صلاحدید مسئولان این تیم در بین تعطیلات فصل انجام شد نویددهنده جبران ناکامی‌ها اخیر این تیم بود اما در دو بازی اخیر با شروع دور جدید مسابقات نه تنها اوضاع این تیم بهتر نشده بلکه سقوط چشمگیری در جدول رده‌بندی داشته است.

تیم فوتبال الوند همدان دیروز باز هم در برابر چشمان تماشاگران خود بازی را به استقلال اهواز و شاگردان داوود مهابادی باخت تا دوباره در جدول سقوط آزاد داشته باشد.

اوضاع بد الوند قطعاً بدتر خواهد شد و این موضوع به این دلیل است که تیم‌های رده 10 و 11 جدول هنوز بازی خود را انجام نداده‌اند؛ نیروی زمینی و شهرداری یاسوج در صورت برد در بازی معوقه خود وضعیت الوند را بدتر خواهند کرد.

وضعیت نگران‌کننده پاس بدتر از الوند شده زیرا این تیم در دور رفت نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند، این تیم تنها 14 امتیاز کسب کرد و در نیمه پایین جدول دلخوش مسابقات دور برگشت بود.

شکست هفته قبل پاسی‌ها برابر ابومسلم منجر به استعفای مجتبی خورشیدی شد تا این تیم بدون سرمربی فردا سه‌شنبه به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

پاسی‌ها دور برگشت را با شکست آغاز کردند و این نتایج باعث شده تا رده یازدهم سقوط کنند و وضعیت این تیم نگران‌کننده‌تر از قبل شود.

بازی‌های دیروز گروه 2 خبر خوشحال‌کننده‌ای برای تیم بدون سرمربی پاس نداشت و موجب شد تا تیم البدر بندرکنگ جای پاس را در رده یازدهم به دلیل تفاضل بهتر بگیرد.

تیم پاس که یک روز قهرمان آسیا شده بود و ستاره‌‌ای بر روی لوگو این باشگاه وجود دارد یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته 2 شد.

فردا مصاف پاسی‌ها با نفت مسجدسلیمان از اهمیت بالایی برای نماینده فوتبال همدان دارد و در صورت برد می‌تواند صعود چندپله‌ای داشته باشد و اگر باز هم با شکست بازی را به پایان برساند اوضاع این تیم ریشه‌دار اسفناک‌تر از قبل می‌شود.

اشاره به این موضوعات تنها به دلیل توجه بیشتر استاندار همدان و مسئولان ارشد ورزش استان و دلسوزان رشته پرطرفدار فوتبال بود تا قبل از به وجود آمدن شرایط خیلی بد برای این دو تیم ارزشمند چاره‌ای اندیشیده شود.

تا قبل از هفته چهاردهم تیم فوتبال پاس با کسب 14 امتیاز و تفاضل کمتر در رده دوازدهم جدول گروه 2 قرار دارد و در مقابل تیم نفت مسجدسلیمان با 17 امتیاز در جایگاه چهارم جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه بین دو تیم پاس همدان و نفت مسجد سلیمان عصر روز سه‌شنبه 17 دی‌ماه از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول