اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری مسابقه بین الوند همدان و سیاه‌جامگان مشهد

برف و سرما مانع حضور تماشاگران در همدان شد

عدم استقبال تماشاگران از مسابقات فوتبال، جایگاه خبرنگاران در حسرت امکانات و نبود میکروفن برای برگزاری مراسم ابتدایی بازی از حواشی مسابقه بین الوند همدان و سیاه‌جامگان مشهد بود.

برف و سرما مانع حضور تماشاگران در همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم الوند در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور میزبان تیم سیاه‌جامگان مشهد بود که در نهایت این مسابقه با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

در این مسابقه مجید جلالی‌فر از روی نقطه پنالتی برای سیاه‌جامگان و مسعود رمضانی در دقایق پایانی برای الوندی‌ها گلزنی کردند.

کارکنان هیئت فوتبال و مدیریت ورزشگاه شهدای قدس تلاش زیادی برای آماده‌سازی زمین مسابقه کرده بودند و با استفاده از نیروی انسانی و ماشین‌آلات برف زیاد انباشته روی زمین پاکسازی شد.

بعد از 13 هفته از شروع لیگ دسته یک، هیئت فوتبال اقدام به توزیع به کاور برای عکاسان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها کرده بود که در یک اتفاق جالب برای یک کاور باید کارت شناسایی خبرنگاری گرو گذاشته می‌شد.

رنگ صورتی کاورها و نحوه توزیع آنها با گروی کارت خبرنگاری سوژه داغ جایگاه خبرنگاران شده بود.

حسین کاظمی بعد از جدایی سیدجمال معصومی کاپیتان الوندی‌ها شده بود که با حرارت زیادی در مواقع نیاز با داور در مورد مسائل بازی صحبت می‌کرد.

جایگاه خبرنگاران همچنان در حسرت امکاناتی که در ابتدای فصل توسط مدیرکل و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان قول داده شده، سوخت و نه تنها اینترنت و فاکسی وجود نداشت، تلویزیون 14 اینچ جایگاه نیز با برفک زیاد خراب همراه و غیر قابل استفاده بود.

ابراهیم محمودی سرپرست تیم الوند و هادی خیری بازیکن تیم سیاه‌جامگان که نسبت فامیلی نزدیکی باهم دارند برای هم کری داشتند.

موهای سید مسعود ابطحی و امین شجاعیان به حالت خاصی درآمده بود و بیشتر نزدیک به منشوری بود.

زمین چمن ورزشگاه قدس خیس و در برخی از جاها گلی بود و باعث شد لباس‌های هر دو تیم کثیف شود، اما تیم الوند در نیمه دوم به علت نداشتن لباس دوم همرنگ با همان لباس‌ها وارد زمین شد و این موضوع سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه شد.

قاسم اکبری که به دلیل محرومیت در این بازی حضور نداشت در جایگاه VIP ورزشگاه شهدای قدس حضور داشت و با حرص و جوش فراوان این مسابقه را دنبال می‌کرد.

محمدرضا عباسی مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان با هیئت همراه در جایگاه VIP ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک بازی را تماشا کرد.

باز هم مسئولان ورزشی و ارشد استان تمایلی به حضور در ورزشگاه و تماشای نزدیک از مسابقات پاس و الوند و علیصدر ندارند و تنها حسن دارششتر معاون اداره کل ورزش و جوانان، بهرام یدی مالک و مدیرعامل باشگاه الوند و سید محمد عیوقیان میهمانان شاخص در این بازی محسوب می‌شدند.

در پایان بازی بهرام یدی مدیرعامل الوندی‌ها به شدت از نتیجه به دست آمده و عملکرد بازیکنان و حتی تعویض‌های دیرهنگام کادر فنی تیمش ناراضی بود.

تیم فوتبال الوند با کسب این تساوی جمع امتیازش به عدد 16 رسید و در همان مکان هفتم باقی ماند و تیم همسایه سیاه‌جامگان مشهد هم 17 امتیازی شد و در رده ششم جدول گروه یک جای خوش کرد.

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ جام آزادگان تیم الوند روز یکشنبه 15 دی ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم استقلال اهواز پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول