اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش فردوس خبر داد

وجود 37 مدرسه تخریبی در فردوس

رئیس شورای آموزش و پرورش فردوس از وجود 37 مدرسه تخریبی در این شهرستان خبر داد.

وجود 37 مدرسه تخریبی در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم امشب در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش فردوس اظهار کرد: مدیریت مطلوب آموزش و پرورش فردوس در سال جاری سبب شد که در یک سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری در حوزه آموزش و پرورش کسب شود.

وی با اشاره به اینکه سرانه آموزشگاه‌های فردوس در یک سال گذشته صفر بوده است، گفت: اگر پشتیبانی و حمایت انجمن‌های اولیا و مربیان و کمک خیران نبود، موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها حاصل نمی‌شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش فردوس با اشاره به وجود 37 مدرسه تخریبی در این شهرستان، افزود: این مدارس نیاز به نوسازی و بازسازی دارد و بدون تردید برای بازسازی آن به اعتباراتی نیاز است که آموزش و پرورش به تنهایی قادر به تامین آن نیست.

احداث یک باب سالن ورزشی در اسلامیه

مسئول کارگروه امور زیربنایی و پشتیبانی شورای آموزش و پرورش فردوس نیز از احداث یک باب سالن ورزشی در شهر اسلامیه خبر داد و تصریح کرد: هزینه ساخت این سالن از محل فروش قطعات تجاری مدرسه فاضل تونی اسلامیه تامین می‌شود.

عباسعلی غفاری یادآور شد: احداث یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای خانکوک از سوی بنیاد برکت و نیز اجرای طرح توسعه دو کلاس درس در مدرسه شهید بیکی‌زاده توسط خیران از دیگر اقدامات در دست اجرای آموزش و پرورش فردوس است.

وی با اشاره به اجرای طرح سیستم مرکزی شوفاژ در مدارس فردوس، گفت: این طرح در سه مدرسه کبری هدایتی، شهید جوادی و دارالفنون نوبری اجرا شده و آماده بهره‌برداری است و به‌زودی نیز در چهار مدرسه دیگر اجرا می‌شود.

مسئول کارگروه امور زیربنایی و پشتیبانی شورای آموزش و پرورش فردوس همچنین از اعطای تسهیلات بانکی به فرهنگیان این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: مبلغ 40 میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک صادرات به فرهنگیان پرداخت می‌شود و همچنین به منظور اجرای بهتر سند تحول بنیادین مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات خرید لپ‌تاپ به فرهنگیان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/69007/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول