اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فردوس خبر داد

رشد 10 درصدی قبولی دانش‌آموزان فردوس در کنکور سراسری

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس از رشد 10 درصدی قبولی دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور سراسری امسال خبر داد.

رشد 10 درصدی قبولی دانش‌آموزان فردوس در کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدمهدی علی‌پرست پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری در فردوس اظهار داشت: با هدف ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان دوره پیش‌دانشگاهی و نیز تجلیل از مقام علم و دانش این همایش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش در دین مبین اسلام گفت: باید مقام علم و تحصیل گرامی داشته شود چرا که تهذیب و خودسازی در سایه علم و دانش مؤثر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس خطاب به دانشجویان سال تحصیلی جدید، افزود: سعی کنید که در دوران تحصیل هویت ایرانی و اسلامی خود را حفظ و حجاب برتر یعنی چادر را به دانشجویان دیگر شهرها هم منتقل کنید.

علی‌پرست حجاب را مایه افتخار زنان دانست و تصریح کرد: حجاب زنان شهرستان فردوس باید به عنوان الگو و نمونه به دختران و زنان شهرهای دیگر نیز انتقال یابد.

وی تلاش و کوشش را جوهره وجودی انسان عنوان کرد و یادآور شد: با تلاش و کوشش می‌توان به مدارج بالای علمی و انسانی دست یافت.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس از رشد 10 درصدی قبولی دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: در کنکور سراسری امسال تعداد یک رتبه دو رقمی، 16 رتبه سه رقمی و 25 پذیرفته شده در دانشگاه‌های برتر کشور داشته‌ایم.

تعهد و تخصص سرلوحه کار دانشجویان باشد

امام جمعه فردوس تعهد و تخصص را دو بال برای دانشجویان برشمرد و اظهار داشت: دانش‌‌آموزان و دانشجویان ما باید به دنبال تخصص برای افزایش علم و به دنبال تعهد برای ایجاد فضای معنوی و اخلاقی در وجودشان باشند.

حجت‎الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی تصریح کرد: امروز عزت، شرف، امنیت و وجود دانشگاه‌های متعدد در کشور به برکت خون پاک شهداست که برای تجلیل از این خون‌های پاک باید مدارج بالای علمی در سطح بین‌المللی را از آن میهن خود کنیم تا راه شهدا را ادامه داده باشیم.

در این مراسم از برترین‌های کنکور سراسری در شهرستان فردوس تجلیل شد.

انتهای پیام/69007/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول