اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کانون سینمای جوان آبیک

فیلم مستند «آبیک، شهر من» کلید خورد

فیلم مستند بلند «آبیک، شهر من» از سوی کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک کلید خورد.

فیلم مستند «آبیک، شهر من» کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، فیلم مستند بلند «آبیک، شهر من» برای نخستین بار است که در خصوص شهر آبیک از سوی کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در دست تولید است.

مسئول کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: در فیلم مستند «آبیک، شهر من» تاریخچه شهر آبیک،  دلیل نام‌گذاری این شهر و اشتغال مردم در زمان گذشته و حال به تصویر کشیده می‌شود.

مهران محمدی افزود: فیلمبرداری بخشی از این فیلم انجام شده و با برنامه‌ریزی انجام شده، در نظر داریم تا 10 بهمن ماه سال جاری فیلمبرداری این فیلم را به اتمام برسانیم.

وی افزود: در فیلم بلند مستند «آبیک، شهر من» که در 60 تا 65 دقیقه تهیه شده با کشاورزان، ریش‌سفیدان، کارگران، نخبگان، هنرمندان و ورزشکاران نمونه شهرستان آبیک مصاحبه شده است.

بنابراین گزارش، تصاویری و عکس‌هایی از گذشته شهر آبیک جمع‌آوری شده که در این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم بلند مستند «آبیک، شهر من» هم‌زمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران شهر آبیک اکران عمومی می‌شود.

مسئول کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: این فیلم در دو نسخه کوتاه و بلند تهیه می‌شود که نسخه کوتاه آن برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه کیش ارسال می‌شود و نسخه بلند آن بر روی دی‌وی‌دی تهیه و تکثیر شده و در زمان اکران عمومی در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران شهر آبیک به مردم شهرستان آبیک اهدا می‌شود.

محمدی اضافه کرد: اطلاعات مردم شهرستان آبیک با اعطای نسخه‌ای از فیلم بلند مستند «آبیک، شهر من» در زمان اکران عمومی، افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، مهران محمدی نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم بلند مستند «آبیک، شهر من»، سید یحیی عرشی‌ها مشاور کارگردان، بهرام قربانی فیلمبرداری، پارسا رسولی مدیر تدارکات و حمل و نقل و علی عبدالرزاقی تدوین و زهرا قاسمی‌فرد دستیار کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند.

رضا بیگی مدیر تولید، امیرعلی بابالو صدابرداری و معصومه خلیل‌نژاد به عنوان منشی صحنه از دیگر عوامل فیلم بلند مستند «آبیک، شهر من» هستند.

انتهای پیام/77006/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول