اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج)

همایش مودت پیشکسوتان سپاه در آبیک برگزار شد

همایش مودت پیشکسوتان سپاه ناحیه شهرستان آبیک با حضور اسفندیار وادی‌خیل معاون بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این شهرستان برگزار شد.

همایش مودت پیشکسوتان سپاه در آبیک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در همایش مودت پیشکسوتان سپاه ناحیه شهرستان آبیک که عصر امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، علاوه بر بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه ناحیه شهرستان آبیک، حجت‌الاسلام علی چالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آبیک، رضا اسفندیاری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک و حجت‌الاسلام عباس تقوایی مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان آبیک حضور داشتند.

معاون بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این همایش گفت: پیشکسوتان سپاه باید خود را از انقلاب و انقلاب را از خود دانسته و همیشه در صحنه حضور داشته باشند و به وظیفه خود عمل کنند.

اسفندیار وادی‌خیل افزود: پیشکسوتان سپاه از روی حساب و با هدف لباس مقدس را به تن کردند بنابر این در محدوده کارهایی که برایشان تعیین می‌شود باید وارد عمل شده و به کمک و یاری انقلاب و اسلام بشتابند.

وی با اشاره به نقش مهم و بی‌بدیل نیروهای سپاه در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی نه با دانش نظامی بلکه با بینش نظامی عمل می‌کردند و به وضوح این موضوع لمس می‌شد.

این مسئول تصریح کرد: در عملیات بیت‌المقدس، نیروهای سپاه با بینش معنوی و دینی غیرممکن‌ها را ممکن کردند.

معاون بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در عملیات نصر نیروهای سپاه با 600 نفر به فرماندهی شهید حسین علم‌الهدی وارد عمل شدند و در مرحله نخست خوب پیش رفتند ولی در مرحله دوم و سوم به دلیل قطع آتش از سوی بنی‌صدر، نیروهای سپاه جانانه ایستادند ولی دشمن بعثی با تانک از روی نیروهای سپاه رد شد و استخوان‌هایشان را خرد کرد که بیانگر اوج معنویت و مظلومیت این نیروی مردمی و خباثت رژیم بعثی بود.

انتهای پیام/77006/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول