اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید آبیک:

مسئولان شهری آبیک انتقادپذیر باشند

شهردار جدید آبیک با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان نظام اسلامی هستند، گفت: مسئولان شهری آبیک باید انتقادپذیر باشند و از انتقاد مردم برای اصلاح و سازندگی خود استفاده کنند.

مسئولان شهری آبیک انتقادپذیر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، علیرضا امامقلیان در مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک که بعد از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌ای کار کردن از اصول مهم شهرداری آبیک است تا از روزمرگی خارج شود.

وی گسترش و بهبود خدمت‌رسانی به مردم، رسیدگی به مشکلات مردم در اسرع وقت و کاهش مراجعات مردمی به شهرداری و کاهش مراحل انجام کار را از دیگر اصول شهرداری ذکر کرد.

این مسئول شهری افزود: شهرداری آبیک به این دلیل که دستگاهی است که امور مالی آن دوسویه است، تلاش می‌کند درآمد و هزینه را مدیریت کند تا علاوه بر انجام بیشترین کار، باری از شهرداری بر دوش مردم شهر آبیک نباشد.

این مسئول ادامه داد: شهرداری در نظر دارد با مدیریت هزینه‌های جاری و کاهش این هزینه‌ها، پولی را که از مردم دریافت می‌کند در امور عمرانی و به نفع مردم هزینه کند.

شهردار جدید آبیک خاطرنشان کرد: ماهانه گزارش کار شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر آبیک به اطلاع مردم این شهر خواهد رسید.

امامقلیان اضافه کرد: شهرداری با استفاده از نوآوری و تغییر و تحولات، به مردم خدمات‌رسانی کرده تا شاهد شکوفایی شهر آبیک شده و در آینده نزدیک شاهد رسیدن این شهر به جایگاه واقعی‌اش باشیم.

وی از جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ایجاد درآمد پایدار از سوی شهرداری آبیک خبر داد و اذعان داشت: همه باید تلاش کنیم تا رضایت مردم جلب شود چراکه رضایت الهی در رضایت مردم نهفته است.

انتهای پیام/77006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول