اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار قزوین

شهردار جدید آبیک معرفی شد

طی مراسمی با حضور منوچهر حبیبی معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار قزوین، علیرضا امامقلیان به عنوان شهردار جدید شهر آبیک معرفی و مشغول به کار شد.

شهردار جدید آبیک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در این مراسم که بعد از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک، عبدالحسین داداشی فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان ادارات مختلف این شهرستان حضور داشتند.

در این مراسم، رضا اسفندیاری فرمانده سپاه ناحیه آبیک، سید آیت‌الله بنی‌هاشمی رئیس دادگستری شهرستان آبیک، 9 عضو شورای اسلامی شهر آبیک و جمعی از اصناف و کارمندان ادارات شهرستان آبیک حضور داشتند.

سخنرانان این مراسم منوچهر حبیبی معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار قزوین، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک و موسی محمدی سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک بودند که در حوزه شهر آبیک و فعالیت‌های شوراها و تعامل با شهرداری سخنانی ایراد کردند.

بنابراین گزارش، حکم علیرضا امامقلیان شهردار جدید شهر آبیک که از سوی مرتضی روزبه استاندار قزوین صادر شده بود، قرائت و به وی تحویل داده شد.

علیرضا امامقلیان شهردار جدید شهر آبیک 41 ساله و دارای کارشناسی ارشد شهرسازی است و نیز 10 سال سابقه کار در شهرداری دانسفهان و محمودآباد نمونه و نیز دارای هفت سال سابقه به عنوان کارشناس استانداری قزوین را در کارنامه کاری خود دارد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از فرید شریعت‌پناهی سرپرست شهرداری آبیک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

سکانداری شهرداری آبیک پس از 117 روز، به صاحب جدید شهرداری یعنی امامقلیان سپرده شد.

انتهای پیام/77006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول