اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک خبر داد

بدهی 2.5 میلیارد تومانی شهرداری آبیک

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک گفت: شهرداری آبیک 2.5 میلیارد تومانی بدهی دارد.

بدهی 2.5 میلیارد تومانی شهرداری آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، موسی محمدی در مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک که بعد از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار شد، اظهار داشت: هیچ اعتباری در خزانه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبیک وجود ندارد.

وی افزود: با آغاز به کار دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر آبیک، متوجه شدیم که شهر آبیک با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که برای رفع آن مشکلات به مساعدت مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک به شدت نباز مبرم دارد.

این مسئول ادامه داد: با حضور شهردار جدید آبیک با عقلانیت و برنامه‌ریزی، امور شهری را به پیش می‌بریم گرچه نباید از کمک مسئولان استانی و شهرستانی غافل شویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک خاطرنشان کرد: گرچه مردم بزرگوار و شریف آبیک باید صبوری کنند و بسیاری از مشکلات را تحمل کنند ولی این به معنای توجیه سوءمدیریت مسئولان شهری و شوراها نباید باشد.

محمدی تصریح کرد: شوراهای اسلامی و شهردار آبیک با هم‌افزایی با مسئولان شهرستان آبیک تلاش خواهند کرد که از بار مشکلات شهری بکاهند.

وی گفت: شهردار جدید شهر آبیک از کارشناسان قانون‌دان استان قزوین و از نیروهای مشرف به قانون ناطق شهرداری‌ها است که امیدورایم در راستای خدمت به مردم و عمران و پیشرفت شهر آبیک گام‌های بزرگی بردارد.

سرپرست شهرداری آبیک نیز در این مراسم اظهار کرد: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم شهرداری با بیش از یک میلیارد تومان بدهی مواجه بود و منابع شهرداری تقریبا صفر بود.

فرید شریعت‌پناهی افزود: در این مدت خدمت، شرایط موجود را ثابت کرده و شرایط مالی اقشار ضعیف و کم‌درآمد رعایت و طرح تکریم ارباب رجوع و دفاع از منافع شهرداری عملیاتی شد.

انتهای پیام/77006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول