اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه الوند همدان:

توجه استاندار به الوند همدان باعث دلگرمی تیم شده است

مدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: توجه استاندار همدان به ورزش به خصوص فوتبال و تیم الوند ما را برای ادامه کار دلگرم‌تر کرد.

توجه استاندار به الوند همدان باعث دلگرمی تیم شده است

بهرام یدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دید روشن و وسیع استاندار همدان باعث شده تا وضعیت ورزش همدان در مدت زمان حضور ایشان در استان بهتر از قبل شود.

وی با بیان اینکه حمایت‌های استاندار از فوتبال باعث دلگرمی دست‌اندرکاران این رشته می‌شود، ادامه داد: اطلاعات کامل او از وضعیت تیم‌های الوند و پاس نشانگر توجه ویژه به آینده هر دو تیم است.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان اضافه کرد: توجه مسئولان ارشد استان به ورزش نتایج ملموسی در اجتماع خواهد داشت.

یدی گفت: در صورت حمایت‌ از تیم‌ الوند، تمام تلاش خود را برای رساندن الوند به جایگاه واقعی‌اش به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه تأکید استاندار بر حضور پرقدرت در بازی‌های باقی مانده در لیگ برای ما مفید فایده بود، خاطرنشان کرد: استاندار با در نظر گرفتن تمام جوانب بر حضور پرقدرت الوند در دیدارهای آتی لیگ دسته اول تأکید داشتند.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان با بیان اینکه توجه مسئولان منجر به صعود یکی از دو تیم الوند و پاس به لیگ برتر خواهد شد، ابراز داشت: تحقق این موضوع زمینه تحولات بسیار در زمینه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را در استان موجب می‌شود.

وی با بیان اینکه فوتبال یک پدیده اجتماعی است که مردم به آن علاقه دارند، افزود: همه باید تلاش کنند این رشته ورزشی پرمخاطب به دور از چالش مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد.

یدی در ادامه سخنانش پیگیری مسابقه الوند با استقلال اهواز توسط استاندار را برای اعضای حاضر در جلسه جالب توجه خواند و گفت: استاندار با وجود شکست، از بازی الوند ابراز رضایت کرد.

وی با اشاره به اینکه ارائه چندین طرح اقتصادی برای خودکفایی و درآمدزایی باشگاه در جلسه مطرح شد، تصریح کرد: برای موفقیت تیم الوند با کمک کارشناسان چند طرح اقتصادی قابل توجیه را تدوین کرده و به استاندار ارائه کردیم.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان با اشاره به استقبال استاندار از این طرح‌ها گفت: ایشان قول مساعد دادند تا برای اجرایی شدن سریع این برنامه‌ها، شرایط برای خودکفایی و درآمدزایی به نفع باشگاه الوند محقق شود.

وی آینده باشگاه را روشن خواند و ابراز امیدواری کرد تیم الوند با حمایت‌های استاندار خود را تقویت کرده و در پایان فصل جشن صعود به لیگ برتر را برپا کند.

تیم فوتبال الوند همدان تا پایان هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 16 امتیاز و تفاضل کمتر در رده نهم جدول قرار گرفته است.

در چارچوب هفته پانزدهم جام آزادگان تیم الوند همدان روز یکشنبه 22 دی از ساعت 14 در اصفهان به مصاف تیم گیتی‌پسند این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول