اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام تمرینات منظم و یارگیری مناسب صورت گرفت

دورخیز الوند برای حضور متفاوت در دور برگشت جام آزادگان

تیم فوتبال الوند همدان سعی دارد با تمرینات منظم و جذب بازیکنان جدید خود را برای حضوری متفاوت‌تر از دور رفت آماده کند و خود را به جمع مدعیان گروه خود برساند.

دورخیز الوند برای حضور متفاوت در دور برگشت جام آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال استان در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور به دنبال تقویت تیم خود در دور برگشت این مسابقات است.

الوندی‌ها در پایان دور رفت رامین خسروی، مصطفی مهدوی‌کیا و مهدی فتحی‌زاده را از دست داده‌اند، هادی بلوری را نیز به دلیل آسیب‌دیدگی را تا پایان فصل در اختیار ندارند.

به تازگی، کاپیتان همدانی تیم الوند سیدجمال معصومی، روح‌الله عبداللهی و جواد رحیمی سه بازیکنی بودند که با حضور در دفتر باشگاه رضایت‌نامه خود را گرفته و برای حضور در تیم‌های دیگر اعزام شده‌اند و از این پس، همراه این تیم همدانی نیستند.

در مقابل با توافق انجام شده با بازیکنان جدید، با نظر کادر فنی چند بازیکن به ترکیب این تیم اضافه شده‌ و در حال حاضر در تمرینات این تیم حاضر هستند.

میلاد احمدی از آلومینیوم هرمزگان، امین شجاعیان و بهنام عسگرخانی از فجر شهیدسپاسی شیراز، آرش محبی مهاجم نیروی زمینی تهران و مهدی قنبریان‌مهربان از ابومسلم مشهد پنج بازیکن غیر بومی تیم الوند همدان هستند که از دور برگشت در این تیم توپ خواهند زد.

همچنین حامد میرزایی که سابقه حضور در تیم الوند را در کارنامه داشته، از تیم شهرداری همدان به الوند پیوسته است.

با این تغییر و تحولی که در تیم الوند به وجود آمده باید شاهد عملکرد بهتری از نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته یک باشیم.

این تیم که قبل از فصل و در تعطیلات همدان را از نظر برپایی اردوی آماده‌سازی بهترین نقطه ارزیابی کرده است، به صورت منظم، تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

این تیم در یک بازی تدارکاتی موفق شد برابر تیم خوب تالار وحدت همدان که حضور موفقی در جام حذفی داشته است، به برتری برسد و بازیکنان جدید این تیم محک جدی بخورند.

این مسابقه که در یک هوای بسیار سرد و در دیدار دوستانه در ورزشگاه ملت برگزار شد، در پایان شاگردان رضا طلایی‌منش موفق با نتیجه چهار صفر خود را شکست دهد.

الوندی‌ها در نیمه اول با ترکیبی از بازیکنان جوان به میدان رفتند و در نیمه دوم تیم اصلی به میدان آمد که هر چهار گل بازی نیز در نیمه دوم به ثمر رسید.

حمید گلزاری دو گل و امین شجاعیان و قاسم اکبری نیز هر کدام یکبار برای الوند در این دیدار گلزنی کردند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور، مسابقه بین تیم‌های الوند همدان و سیاه‌جامگان مشهد را شاهو اصلانی (داور وسط)، کورش کریمی و هادی برزو (کمک داور) و مرتضی عابدی (داور چهارم) قضاوت می‌کنند و همچنین علی صیدی به عنوان ناظر کار داوری حضور خواهد داشت.

نماینده فوتبال استان همدان در لیگ جام آزادگان تا پایان دور رفت مسابقات امسال با کسب 15 امتیاز و تفاضل گل منهای یک در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و تنها با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد.

تیم فوتبال الوند همدان، هفتم دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم سیاه‌جامگان مشهد پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول