اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

عملکرد موفق الوندی‌ها در فصل نقل و انتقالات/تدارک ‌برای حضور پرقدرت در ‌لیگ‌

تیم فوتبال الوند همدان برای حضوری پرقدرت در دور برگشت جام آزادگان در تعطیلات به دنبال تقویت اساسی از نظر بازیکن است.

عملکرد موفق الوندی‌ها در فصل نقل و انتقالات/تدارک ‌برای حضور پرقدرت در ‌لیگ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با انجام بازی‌ها در دور رفت در حال حاضر در تعطیلات بین فصل قرار گرفته و از این فرصت به دست آمد برای نقل و انتقال بازیکنان در بین تیم‌ها استفاده می‌شود.

رقابت‌های لیگ دسته اول ایران با حضور 26 تیم و در قالب دو گروه 13 تیمی برگزار خواهد شد که نماینده فوتبال همدان در گروه یک این رقابت‌ها باید جدال سختی را برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

در گروه یک این مسابقات تیم الوند همدان که دومین سال حضورش در سطح لیگ دسته یک را تجربه می‌کند با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهردورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد رقابت خواهد کرد.

تیم فوتبال الوند که در نخستین حضورش در لیگ دسته اول سال گذشته به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ یک به فوتبال ایران معرفی شد امسال با تغییراتی راهی مسابقات شده تا بتواند با کادر فنی صد در صد بومی و استفاده تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی، نماینده شایسته فوتبال همدان باشد.

تیم فوتبال الوند همدان که دومین سال حضورش را در لیگ جام آزادگان سپری می‌کند یکی از دو نماینده فوتبال استان در این مسابقات است و با بررسی وضعیت عملکردی این تیم مشخص می‌شود عملکرد مناسبی داشته است.

تیم الوند در دور رفت مسابقات لیگ یک نتایج خوبی در ابتدای فصل گرفت اما به مرور در اواسط فصل به افت محسوسی دست یافت، این تیم ضمن از دست دادن صدر جدول سقوط چشمگیری را در جدول داشت و هم اکنون در میانه جدول گروه خود جا خوش کرده است.

به دلیل حضور در جام حذفی تیم الوند همدان دو بازی معوقه داشت که باید برابر تیم‌های شهرداری یاسوج و صنعت نفت آبادان در خانه حریفان به میدان می‌رفت که نتوانست از این دو بازی حتی یک امتیاز را بگیرد و کار خود را در دور رفت با قرار گرفتن در میانه جدول به پایان رساند.

بعد از تعطیلات چندروزه تیم الوند تمرینات خود را در سرمای همدان آغاز کرده است و برای حضوری پرقدرت به دنبال تقویت تیم خود است و سعی کرده تا بعد از خروج چهار بازیکنی که در پایان دور رفت از این تیم جدا شده‌اند بازیکنان جدید و سطح بالاتری را جایگزین کند.

الوندی‌ها در پایان دور رفت رامین خسروی، مصطفی مهدوی‌کیا و مهدی فتحی‌زاده را از دست داده است و همچنین هادی بلوری به دلیل آسیب‌دیدگی را تا پایان فصل در اختیار ندارد.

در مقابل با توافقی که با بازیکنان جدید انجام شده با نظر کادر فنی سه بازیکن به ترکیب این تیم اضافه شده‌اند و در حال حاضر در تمرینات این تیم حاضر هستند.

میلاد احمدی از آلومینیوم هرمزگان، امین شجاعیان از فجر شهیدسپاسی شیراز و مهدی قنبریان‌مهربان از ابومسلم مشهد سه بازیکن جدید تیم الوند همدان هستند که از دور برگشت در این تیم توپ خواهند زد.

تیم الوند با وجود سرما و بارش برف و باران در همدان مشغول به تمرینات خود زیر نظر کادر فنی است و خود را برای حضوری پرقدرت در دور برگشت آماده می‌کند.

نماینده فوتبال استان همدان در لیگ جام آزادگان تا پایان دور رفت مسابقات امسال با کسب 15 امتیاز و تفاضل گل منهای یک در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و تنها با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد.

تیم فوتبال الوند همدان روز هفتم دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم سیاه‌جامگان مشهد پذیرایی کند.

انتهای پیام/89020/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول