اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین بازی معوقه دور رفت رخ می‌دهد

آخرین فرصت الوند برای رسیدن به بالای جدول لیگ یک

تیم فوتبال الوند همدان در آخرین بازی معوقه دور رفت لیگ دسته یک امروز میهمان تیم صنعت نفت آبادان است که در صورت پیروزی در جمع سه تیم برتر این گروه قرار می‌گیرد.

آخرین فرصت الوند برای رسیدن به بالای جدول لیگ یک

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ یک امسال به دلیل حضور برخی از تیم‌ها در جام حذفی دچار نامنظمی شده بود و در تعطیلات نیم‌فصل سازمان لیگ با برگزار کردن بازی‌های معوقه به دنبال شروع منظم‌تر دور برگشت است.

تیم فوتبال الوند همدان هم به دلیل حضور در جام حضور و صعود تا مرحله یک شانزدهم پایانی دو بازی معوقه داشت که هفته گذشته با شکست برابر تیم شهرداری یاسوج یکی از دو بازی معوقه خود را انجام داد و تمام تمرکزش را برای بازی با صنعت نفت آبادان گذاشته تا بتواند با کسب امتیاز خود را در بین تیم‌های بالای جدول قرار بدهد.

تیم الوند که در هفته‌های اخیر با افت محسوسی نسبت به اوایل فصل روبرو شده برای رسیدن به تیم‌های بالانشین جدول کار سختی را دارد و بازی با صنعت نفت آبادان از اهمیت زیادی برای شاگردان رضا طلایی‌منش برخوردار است.

کادر فنی تیم الوند امروز در بازی برابر صنعت نفت آبادان مشکلات زیادی دارد و با یک لشگر محروم و مصدوم به نفت این تیم قدرتمند می‌رود.

تیم الوند مجتبی انصافی و روح‌الله عبداللهی دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین حضور حسین کاظمی و پوریا آریاکیا در هاله‌ای از ابهام است و فعلاً معلوم نیست که این دو می‌توانند برای الوند بازی کنند یا نه؟

از طرف دیگر جواد رحیمی نیز به دلیل سه‌کارته بودن نمی‌تواند الوند را در این دیدار حساس همراهی کند.

نقطه اشتراک این دو تیم باخت در بازی‌های قبلی خودشان است به طوری که الوندی‌ها بازی را به تیم قعرنشین شهرداری یاسوج باختند و نفتی‌ها برابر پدیده شاندیز مشهد مغلوب شدند و این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

حضور تماشاگران خونگرم آبادانی در ورزشگاه شاید تنها برگ برنده تیم صنعت نفت باشد تا بتوانند با کسب هر سه امتیاز این بازی جایگزین الوند در جدول شود.

همسایگی این دو تیم در جدول هم بر حساسیت این بازی افزوده و هر تیمی که بتواند موفق‌تر عمل کند صعود خوبی در جدول خواهد داشت.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت بازی صنعت نفت آبادان و الوند همدان بر عهده اسماعیل آمری (داور وسط)، علیرضا آذروند و فرزاد بهرامی (کمک داور) و برزو اداراک (داور چهارم) است و همچنین داوود رفعتی نظارت بر کار داوران را بر عهده دارد.

تا قبل از این بازی تیم فوتبال الوند همدان با 15 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و همچنین تیم صنعت نفت آبادان با 13 امتیاز جدی‌ترین تعقیب‌کننده الوند است که در جایگاه هفتم جدول جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ دسته یک ایران و از بازی‌های عقب‌افتاده امروز جمعه 22 آذر از ساعت 14 تیم صنعت نفت آبادان از تیم الوند همدان پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول