اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان خبر داد

جدایی 3 بازیکن دیگر از الوند همدان

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان از جدایی سه بازیکن این تیم و همچنین تغییرات دیگر در آینده نزدیک خبر داد.

جدایی 3 بازیکن دیگر از الوند همدان

ابراهیم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با نظر کادر فنی و مدیریتی باشگاه الوند رضایت‌نامه سه بازیکن این تیم صادر شد و این سه بازیکن در دور برگشت همراه الوند همدان نیستند.

وی افزود: بعد از جدایی سه بازیکنی که به دلایل مختلف از تیم جدا شدند پنج‌شنبه با نظر کادر فنی و دلایل شخصی، سه بازیکن دیگر الوند جدا شدند و با گرفتن رضایت‌نامه برای حضور در تیم‌های دیگر لیگ یک اقدام کرده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: این سه بازیکن بنا بر دلایل شخصی از تیم جدا شدند و مشکلی برای حضور آنان در تیم الوند نبود و پس از مذاکره با کادر فنی و مدیرعامل باشگاه اجازه خروج آنان در تعطیلات نیم‌فصل شب گذشته صادر شد.

به گفته وی؛ کاپیتان همدانی تیم الوند سیدجمال معصومی، روح الله عبداللهی و جواد رحیمی سه بازیکنی هستند که با حضور در دفتر باشگاه رضایت‌نامه خود را گرفته و برای حضور در تیم‌های دیگر اعزام شده‌اند.

محمودی در ادامه با اشاره به تغییرات زیاد رخ داده در تیم الوند ابراز داشت: قبل از این محمدابراهیم خسروی، مصطفی مهدوی‌کیا و مهدی فتحی‌زاده سه بازیکنی بودند که از تیم الوند جدا شدند و به این ترتیب بازیکنان خروجی این تیم در تعطیلات به 6 نفر رسید.

وی ادامه داد: به زودی چند بازیکن دیگر در نقل و انتقالات نیم‌فصل به الوند همدان خواهند پیوست و احتمال جدایی یک یا دو بازیکن دیگر در نیم‌فصل وجود دارد.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود برودت هوا و آماده نبودن 100 درصدی زمین، تمرینات به صورت منظم انجام می‌شود و بازیکنان موجود با سه بازیکن تازه‌وارد شده به تیم زیر نظر کادر فنی مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: با توافقی که با بازیکنان جدید انجام شده با نظر کادر فنی سه بازیکن به ترکیب این تیم اضافه شده‌ و در حال حاضر در تمرینات این تیم حاضر هستند.

محمودی تصریح کرد: میلاد احمدی از آلومینیوم هرمزگان، امین شجاعیان از فجر شهیدسپاسی شیراز و مهدی قنبریان‌مهربان از ابومسلم مشهد سه بازیکن جدید تیم الوند همدان هستند که از دور برگشت در این تیم توپ خواهند زد.

وی یادآور شد: تیم الوند قطعاً یکی از تیم‌های مدعی به صعود به لیگ برتر است و در دور برگشت امتیازات از دست رفته را جبران کرده و مجدد به صدر جدول بازمی‌گردد.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان خاطرنشان کرد: با تغییرات صورت گرفته در تیم، شک نداریم با حمایت مسئولان استان، بتوانیم نتایجی به مراتب بهتر از دور رفت کسب کنیم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال همدان باشیم.

نماینده فوتبال استان همدان در لیگ جام آزادگان تا پایان دور رفت مسابقات امسال با کسب 15 امتیاز و تفاضل گل منهای یک در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و تنها با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد.

تیم فوتبال الوند همدان روز هفتم دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم سیاه‌جامگان مشهد پذیرایی کند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول