اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهاردهم جام آزادگان

الوند در همدان برای تحول و طلسم‌شکنی به میدان می‌رود

تیم فوتبال الوند همدان برای ناکامی‌های هفته‌‌های اخیر خود در دور برگشت مسابقات دسته یک به دنبال کسب امتیاز و طلسم‌شکنی است.

الوند در همدان برای تحول و طلسم‌شکنی به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور امروز با انجام چند بازی به صورت همزمان انجام می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها، تیم فوتبال الوند همدان در یک هوای سرد و ابری از تیم استقلال اهواز پذیرایی می‌کند.

تیم فوتبال الوند همدان که دومین سال حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند یکی از تیم‌های خصوصی فوتبال ایران محسوب می‌شود.

این تیم سعی کرده بدون حاشیه تیم خوبی را در سطح بالای فوتبال ایران روانه مسابقات کند.

جام آزادگان امسال با 26 تیم و در دو گروه 13 تیمی برگزار می‌شود که در پایان مسابقات رفت و برگشت، دو تیم نخست هر گروه به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

در گروه یک این مسابقات تیم الوند همدان با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهردورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد رقابت خواهد کرد.

نماینده فوتبال استان در جام آزادگان در ابتدای دور رفت این مسابقات نتایج خوبی کسب کرد و موفق شد که خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کند اما حضور همزمان در جام حذفی و لیگ دسته یک باعث افت محسوس این تیم شد.

مصاف الوندی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی با پرسپولیس تهران و رفتن به حاشیه یکی از دلایل افت و نتیجه‌ نگرفتن این تیم بود که باید دید با شروع دور برگشت رضا طلایی‌منش برای رفع این مشکل اقداماتی را در نظر دارد یا خیر؟

مدیریت و کادر فنی تیم الوند برای جبران ناکامی‌های دور رفت سعی در تغییرات گسترده و اساسی در تیم‌شان دارند و سعی کردند با اضافه کردن چند بازیکن جدید به جایگاه اصلی خود در بالای جدول گروه یک بازگردند.

الوندی‌ها در پایان دور رفت محمدابراهیم خسروی، مصطفی مهدوی‌کیا و مهدی فتحی‌زاده را از دست داده‌اند، تا پایان فصل هادی بلوری را نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارند.

به تازگی، کاپیتان همدانی تیم الوند سیدجمال معصومی، روح‌الله عبداللهی و جواد رحیمی سه بازیکنی بودند که با حضور در دفتر باشگاه رضایت‌نامه خود را گرفته و برای حضور در تیم‌های دیگر اعزام شده‌اند و از این پس، همراه این تیم همدانی نیستند.

در مقابل با توافق انجام شده با بازیکنان جدید، با نظر کادر فنی چند بازیکن به ترکیب این تیم اضافه شده‌ و در تمرینات این تیم حاضر شدند.

میلاد احمدی از آلومینیوم هرمزگان، امین شجاعیان و بهنام عسگرخانی از فجر شهید سپاسی شیراز، آرش محبی مهاجم نیروی زمینی تهران و مهدی قنبریان‌مهربان از ابومسلم مشهد پنج بازیکن غیر بومی تیم الوند هستند که از دور برگشت در این تیم توپ خواهند زد.

همچنین حامد میرزایی که سابقه حضور در تیم الوند را در کارنامه داشته، از تیم شهرداری همدان به الوند پیوسته است.

هر چند که تغییرات انجام شده در بازی قبلی این تیم برابر سیاه‌جامگان مشهد، جواب نداد، الوند بعد از تعطیلات نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند و با توقف برابر نماینده مشهدی همچنان در اواسط جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

تیم الوند در هفته‌های اخیر موفق نشده چهره واقعی خود را نشان دهد و باید دید تا با شروع دور برگشت شاگردان رضا طلایی‌منش به جایگاه واقعی خود بازمی‌گردند تا دل مردم فوتبالدوست همدان را شاد کنند.

در مقابل تیم استقلال اهواز در چند هفته اخیر نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و سه شکست متوالی را متحمل شده است و به طور حتم برای جبران ناکامی‌های اخیر برابر تیم الوند به میدان خواهد رفت و این موضوع بر حساسیت این بازی افزوده است.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان مسابقه بین الوند همدان و استقلال اهواز را سعید رحیمی مقدم (داور وسط)، ایوب غلامزاده و امیر مبشر (کمک داور) و  مهدی شجاعی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین اکبر جهانی به عنوان ناظر داوری حضور دارد.

تا قبل از این مسابقات و پایان هفته سیزدهم تیم فوتبال الوند همدان با کسب 16 امتیاز و تفاضل بهتر در رده هفتم قرار دارد و در مقابل تیم استقلال اهواز با 13 امتیاز در جایگاه یازدهم این گروه جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه 15 دی ماه از ساعت 14 تیم فوتبال الوند همدان از تیم استقلال اهواز پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول