اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان خبر داد

استراحت علیصدر همدان در جام حذفی فوتسال و راهیابی به دور بعد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان از راهیابی این تیم به دور بعدی مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.

استراحت علیصدر همدان در جام حذفی فوتسال و راهیابی به دور بعد

  فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور قرعه‌کشی و وضعیت تیم علیصدر در این رقابت‌ها مشخص شد.

وی افزود: بنابر اعلام فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال جام حذفی که برای نخستین بار قرار است برگزار شود با حضور 59 تیم انجام خواهد شد که تیم علیصدر یکی از دو نماینده فوتسال استان در این رقابت‌ها است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: براین اساس 9 تیم از زیرگروه، 18 تیم از لیگ دسته 2، 18 تیم از لیگ دسته یک و در نهایت 14 تیم حاضر در لیگ برتر در این مرحله با هم رقابت خواهند داشت.

به گفته وی؛ مرحله نخست جام حذفی فوتسال با حضور قهرمانان استان‌ها و تیم‌های زیر گروه برگزار شد و 9 تیم صعود‌کننده به این مرحله با تیم‌های لیگ دسته یک، 2 و لیگ برتر مصاف دارند.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه تیم علیصدر در دور دوم این مسابقات استراحت خواهد داشت تصریح کرد: بنابر قرعه تیم فوتسال علیصدر در مرحله دوم استراحت دارد و به راحتی به مرحله سوم صعود کرده است.

وی یادآور شد: در مرحله سوم علیصدر باید با برنده بازی کشاورز قزوین و نیک‌اندیش اصفهان روبرو شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان ابراز داشت: در صورت پیروزی در مرحله سوم تیم علیصدر باید با تیم لیگ برتری شهید منصوری قرچک مبارزه کند.

وی ادامه داد: به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال قهرمان جام حذفی فوتسال به تورنمت کشور روسیه اعزام خواهد شد و این موضوع انگیزه زیادی را برای تیم‌ها برای حضور این مسابقات ایجاد خواهد کرد.

گل‌محمدی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم نیز گفت: وحید شانه‌ای، حمید نجاتی و مسحر رضایی بازیکنان مصدوم تیم علیصدر هستند که در تعطیلات نیم‌فصل به دلیل سرمای زیادی که در سالن 6 هزار نفری انقلاب وجود دارد دچار آسیب‌دیدگی زیادی شدند.

وی عنوان کرد: با تلاش کادر پزشکی تیم علیصدر حمید نجاتی شروع به تمرینات سبک کرده اما شانه‌ای و رضایی همچنین به دلیل شدت مصدومیت باید حداقل 15 روز دیگر استراحت کنند.

تیم فوتسال علیصدر در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران با 14 امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر در رده ششم جدول گروه یک قرار گرفته است.

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته یک تیم علیصدر همدان پنج‌شنبه 19 دی ماه در اصفهان به مصاف تیم کاشی‌نیلو اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول