اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتسال کشور

علیصدر با سوپرگل مهربانیان برنای‌خوزستان را درهم شکست

تیم فوتسال علیصدر همدان موفق شد در یک بازی زیبا و تماشاگرپسند تیم صدرنشین برنای خوزستان را در همدان با شکست بدرقه کند.

علیصدر با سوپرگل مهربانیان برنای‌خوزستان را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته یازدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم فوتسال علیصدر در همدان از تیم صدرنشین برنای‌خوزستان پذیرایی می‌کرد که در نهایت موفق شد میهمان خود را در یک بازی پرگل از پیش‌رو بردارد.

تیم علیصدر همدان که در هفته نخست دور برگشت با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود موفق شد با تقویت تیم خود و اضافه کردن دو بازیکن جدید وضعیت خود را نسبت به دور رفت بهبود بخشد و با شرایط بهتری دور برگشت را آغاز کند.

اضافه شدن علی تسلیمان و مهرداد صادقی باعث شده بود تا علیرضا خسروی سرمربی تیم علیصدر با آسودگی بیشتر به هدایت تیم خود بپردازد اما از طرفی آسیب‌دیدگی سه بازیکن اصلی تیم علیصدر کار را برای کادر فنی علیصدر سخت‌تر از قبل کرده بود.

نبود کاپیتان وحید شانه‌ای، حمید نجاتی و مسحر رضائی که در تعطیلات بین‌فصل به دلیل سرمای شدید در سالن انقلاب محل تمرین علیصدر دچار مصدومیت شدید شده بودند تأثیر زیادی بر روی بازی این تیم داشت اما غیرت و انگیزه بالای سایر بازیکنان علیصدر باعث شد تا برابر تیم صدرنشین گروه به موفقیت خوبی برسند.

علیرضا خسروی بعد از چند هفته دوباره وحید سیفان را در درون دروازه‌ تیمش قرار داد و با به‌کارگیری دو بازیکن جدید سعی داشت چهره متفاوتی از علیصدر نشان دهد.

به دلیل نبود وحید شانه‌ای، بازوبند کاپیتانی به علیرضا مهربانیان داده شد که این بازیکن سعی داشت تا این مسئولیت را به خوبی انجام دهد و در نهایت نیز موفق شد به خوبی جای خالی شانه‌ای را در زمین پر کند.

در این بازی علیصدر خیلی راحت نبض بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه چهار روی یک حرکت تیم توسط محمد اصلانی به گل رسید و برتری خود را در زمین به حریف خوزستانی خود دیکته کرد.

امین داوودی در دقیقه 17 موفق شد با حرکت بسیار زیبای محمدرضا حیدریان و حرکات انفرادی وی، بازی را به تساوی بکشاند و نخستین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

این بازی در نیمه نخست بسیار درگیرانه پیگیری شد؛ به طوری که تیم علیصدر خیلی زود مرتکب 6 خطا شد؛ طی آن محمدرضا حیدریان از روی نقطه پنالتی دوم قصد گشودن دروازه میزبان را داشت که در نهایت با درخشش وحید سیفان دروازه‌بان تیم علیصدر هر دو تیم به تساوی در این نیمه رضایت دادند.

شروع نیمه دوم با درخشش علیصدری‌ها آغاز شد و علیرضا مهربانیان توانست در دقیقه 26 یک سوپرگل را وارد دروازه حریف کند و با یک شوت از راه دور، توپ بعد از اصابت به زیر طاق دروازه‌ حریف به گل تبدیل شد تا علیصدری‌ها پیش بیفتند.

در دقیقه 35 محمد اصلانی توانست در یک حرکت گروهی دومین گل خودش و سومین گل علیصدر را به ثمر برساند.

محمدرضا کاکازاده در دقیقه 36 موفق شد یکی از گل‌ها را پاسخ دهد و فاصله بازی را به حداقل رساند.

حیدر فرهادی سرمربی تیم برنا بعد از زدن گل دوم تیمش دست به تاکتیک پنج‌ نفره زد که نه تنها موفق نبود بلکه در این فاصله علیرضا مهربانیان و مهرداد صادقی موفق شدند گل‌های چهارم و پنجم تیم را به ثمر برسانند.

تیم علیصدر با وجود نبود سه بازیکن اصلی خود موفق شد برابر تیم صدرنشین برنای‌خوزستان به برتری پرگل برسد و ضمن دو پله صعود در جدول رده‌بندی وضعیت خوبی را برای خود در جدول رقم بزند.

تیم علیصدر همدان با این برد ارزشمند موفق شد با کسب 14 امتیاز در رده پنجم جدول جا خوش کند و تیم برنای‌خوزستان نیز با 20 امتیازی که داشت در صدر جدول باقی ماند.

در چارچوب هفته دوازدهم تیم علیصدر همدان پنج‌شنبه 19 دی‌ماه در اصفهان به مصاف تیم کاشی‌نیلو اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول