اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتسال

صدرنشین در همدان برابر علیصدر همدان زانو زد

تیم فوتسال علیصدر همدان موفق شد در یک بازی تماشایی حریف قدرتمند و صدرنشین خود برنای خوزستان را شکست دهد و صعود دو پله‌ای در جدول رده‌بندی گروه داشته باشد.

صدرنشین در همدان برابر علیصدر همدان زانو زد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با چهار بازی در هفته یازدهم پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها و در گروه یک تیم فوتسال علیصدر توانست صدرنشین این رقابت‌ها را با پنج گل در هم بشکند.

تیم فوتسال علیصدر که در نبود سه بازیکن تأثیرگذار خود برابر تیم قدرتمند و صدرنشین گروه صف‌آرایی کرد در نهایت موفق شد تیم میهمان برنای خوزستان را با حساب پنج بر دو مغلوب کند.

در این بازی در سالن سرد و خالی از تماشاگر 6 هزار نفری انقلاب که همچنان این ورزشگاه به ظاهر مجهز و شیک از خرابی اسکوربرد رنج می‌برد، شاگردان علیرضا خسروی انتقام بازی رفت را از تیم برنای خوزستان گرفتند و وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیدند.

نبود وحید شانه‌ای، حمید نجاتی و محسن رضائی در تیم علیصدر باعث نشد تا این تیم از هجومی بودن خود پا پس بکشد و با استفاده از دو بازیکن جدیدالورود خود علی تسلیمیان و مهرداد صادقی موفق شد صدرنشین گروه را با شکست سنگینی بدرقه کند.

علیرضا مهربانیان که بازوبند کاپیتانی علیصدر را بر بازو داشت دو بار برای تیمش گلزنی کرد و همچنین محمد اصلانی دیگر بازیکن بومی همدانی دو گل دیگر علیصدر را به ثمر رساند و مهرداد صادقی بازیکن جدید همدانی‌ها موفق شد در نخستین بازی در لباس این تیم گلزنی کند.

محمدرضا کاکازاده و امین داوودی نیز گلزنان تیم برنا خوزستان بودند.

مابقی بازی‌های این گروه شنبه 14 دی به صورت هم‌زمان از ساعت 15 انجام می‌شود که طی آن ایران‌جهان مشهد و  پکیچ ایستایس یزد در سالن شهید فیاض بخش مشهد به مصاف هم می‌روند، تیم قعرنشین جدول برق شیراز در سالن شهید ابوالفتحی از تیم کاشی نیلو اصفهان پذیرایی می‌کند و همچنین تیم کشاورز قزوین در سالن شهید بابایی برابر پرسپولیس بهزیستی تهران صف‌آرایی می‌کند.

تیم علیصدر همدان با این برد ارزشمند موفق شد صعود دو پله‌ای در جدول رده‌بندی داشته باشد و با کسب 14 امتیاز در رده پنجم جدول جا خوش کرد و تیم برنای خوزستان هم با 20 امتیازی که داشت در صدر جدول باقی ماند.

انتهای پیام/89020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول