اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

مصدومیت 4 بازیکن کار را علیصدر سخت کرده است

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: برای دور برگشت سعی داریم به صدر برسیم اما مصدومیت چهار بازیکن اصلی کار را برای تیم سخت کرده است.

مصدومیت 4 بازیکن کار را علیصدر سخت کرده است

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان با بیان اینکه دور برگشت مسابقات لیگ یک به مراتب سخت‌تر از دور رفت است، افزود: بیشتر تیم‌ها با تغییرات زیادی وارد کوران مسابقات می‌شوند.

وی ادامه داد: از ان جا که تیم‌ها با شناخت بیشتری به مصاف حریفان می‌روند و این موضوع کسب امتیاز برای تیم‌ها را با دشواری مواجه کرده است.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: نزدیکی امتیازی در جدول باعث تلاش همه تیم‌ها برای رسیدن به بالای جدول و جلوگیری از سقوط شده که همین امر بر جذابیت و در عین حال حساسیت مسابقات افزوده است.

وی در مورد تمرینات در تعطیلات نیم‌فصل و آخرین وضعیت تیمش ابراز داشت: بعد از چند روز استراحت برای رفع نقاط ضعف و تقویت قوت تیم تمرینات زیادی را مد نظر داشتیم و توانستیم با آمادگی نسبی برای دور برگشت حاضر شویم.

خسروی با اشاره به جذب دو بازیکن به ترکیب تیمش برای دور برگشت تصریح کرد: از بین بازیکنان آزاد و موجود، دو بازیکن را جذب کردیم تا در کنار سایر بازیکنان برای دور برگشت به دنبال کسب نتایج خوبی باشیم.

وی گفت: برای دور برگشت سعی داریم تا امتیازات از دست رفته را جبران کرده و به صدر برسیم اما مصدومیت پنج بازیکن اصلی کار را برای ما سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان خاطرنشان کرد: مصدومیت وحید شانه‌ای، محسر و حمید نجاتی یکی از بزرگترین مشکلات تیم علیصدر است که حضور علیرضا مهربانیان و امید بهرامی هم 100 درصدی نیست.

وی ادامه داد: البته سعی داریم در همدان بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم و ضمن جبران شکست دور قبل به تیم‌های بالای جدول برگردیم.

خسروی گفت: هواداران و تماشاگران همدانی در بازی امروز نیز ما را تنها نگذارند و با حضور خود در سالن انقلاب انگیزه و انرژی مضاعفی به بازیکنان تیم علیصدر دهند.

وی با اشاره به شناختی که از تیم برنا خوزستان پیدا کرده‌ عنوان کرد: بازی نخست این تیم برابر برق شیراز، تجزیه و تحلیل شده و با شناخت نقاط ضعف و قوت تیم حریف به میدان می‌رویم.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین علیصدر همدان و برناخوزستان را محمد حیرتی (سرداور)، مهدی مرشدی (کمک‌داور)، مصطفی کرد (داور سوم) و محسن عالمی (وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد و نظارت بر تیم داوری نیز بر عهده محسن محمودی خواهد بود.

تیم فوتسال علیصدر همدان تا پایان هفته دهم و قبل از این مسابقات با 11 امتیاز و تفاضل کمتر در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و در مقابل تیم برناخوزستان با 20 امتیاز به تنهایی صدرنشین این گروه است.

در چارچوب هفته یازدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم علیصدر همدان عصر روز جمعه 13 دی از ساعت 15 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان به مصاف تیم برناخوزستان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول