اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال برناخوزستان:

در همدان به مسائل حاشیه‌ای و داوری باختیم

سرمربی تیم فوتسال برنا خوزستان گفت: در بازی مقابل علیصدر به مسائل حاشیه‌ای و اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم، اما با امتیاز کسب شده یکی از چهار تیم صعودکننده به پلی‌آف هستیم.

در همدان به مسائل حاشیه‌ای و داوری باختیم

حیدر فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: شرایط فوتسال به گونه‌ای شده که همه تیم‌ها برای کسب پیروزی به میدان می‌روند و هیچ بازی از پیش تعیین شده نیست.

وی افزود: در دور برگشت سعی داشتیم شرایط پیروزی‌های‌ خود را حفظ کنیم، اما بعد از پنج مسابقه پیاپی در همدان و برابر علیصدر بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتسال برناخوزستان اضافه کرد: هیچ تیمی نمی‌تواند بدون فراز و نشیب نتایج یک‌نواختی را بگیرد و برنا هم استثنا نیست.

وی ابراز داشت: با وجود ارائه بازی متعادلی مسابقه را به تیم جوان و دونده علیصدر باختیم.

به گفته فرهادی؛ یکی از دلایل باخت برنا برابر علیصدر جدایی چند بازیکن اصلی و خوب بوده که به دلیل مشکلات مالی از این جدا شده و با یک تیم نصف و نیمه به همدان سفر کردند.

وی با ابراز گلایه‌ از نحوه برخورد تماشاگران همدانی در حین بازی تصریح کرد: ما در خوزستان در حد توان میزبانی خوبی را از تیم علیصدر داشتیم، اما در همدان تماشاگران و هواداران علیصدر سعی در ایجاد حاشیه برای مسابقه داشتند.

سرمربی تیم فوتسال برنا خوزستان ادامه داد: ما به جز مسائل فنی و نتیجه‌ای که حاصل شد، از عملکرد تیم داوری به شدت گلایه‌مندیم.

وی با بیان اینکه کمیته داوران باید در چیدمان داوران دقت بیشتری داشته باشند، عنوان کرد: عملکرد داوران در بسیاری از بازی‌ها باعث می‌شود کسانی که برای تیم‌داری رشته فوتسال اقدام می‌کنند، دلزده شوند.

فرهادی یادآور شد: کمیته داوران باید کاری کند تا حرمت لباس و شغل خود را بدانند، اما هر روز وضعیت داوری در رشته فوتسال بدتر از قبل می‌شود.

وی با بیان اینکه ذاتاً مربی معترضی نیست، افزود: اعلام یک گل مردود و نشان دادن چند کارت زرد بی‌مورد و اخراج سرپرست تیم، نشان از عدم تمرکز داوران این بازی داشت که نتیجه بازی را به گونه دیگری رقم زد.

سرمربی تیم فوتسال برناخوزستان با اشاره به اینکه وضعیت تیمش در حال حاضر بسیار خوب است، افزود: با امتیازات کسب شده، همچنان خود را یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله پلی‌آف می‌دانیم.

وی با بیان اینکه 6 بازی در پیش رو داریم، گفت: شرایط لازم برای قهرمانی در گروه را داریم.

فرهادی ابراز داشت: هفته بعد که با قرعه استراحت روبرو هستیم، می‌توانیم با روحیه بیشتر و بهتری بازی‌ها را ادامه دهیم.

تیم فوتسال برناخوزستان در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتسال برابر تیم علیصدر همدان با حساب پنج بر دو مغلوب میزبان خود شد، اما با همان 20 امتیازی که داشته، همچنان صدرنشین گروه یک این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول