اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

9 دی؛ روز خاکسپاری فتنه 88 / بزرگترین جدال از جنس حق و باطل

مردم با بصیرت ایران با برپایی بزرگ‌ترین مانور اسلامی در 9 دی با سر دادن شعارهای لبیک یا خامنه‌ای ـ لبیک یا حسین از آرمان‌های اصلی این نظام دفاع کردند و جنازه فتنه‌های 88 دشمنان داخلی و خارجی را در کشور به خاک سپردند.

9 دی؛ روز خاکسپاری فتنه 88 / بزرگترین جدال از جنس حق و باطل

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دشمنان اسلام مدام در تدارک ضربه زدن به نظام را در ذهن خود می‌پرورانند و تلاش مضاعفی در راستای خدشه‌دار کردن این نظام می‌کنند به طوری که از هر زمان برای ایجاد فتنه در کشور استفاده می‌کنند.

دشمنان اسلام در رأس آنها آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب بعد از فتنه 78 در کوی دانشگاه که به اهداف خود نرسیده بودند با ایادی داخلی شروع به برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه جدید در کشور کردند.

نتیجه مطالعات این دشمنان بر این بود که بهترین زمان برای ایجاد این فتنه در ایران در انتخابات سال 88 است و برای آن برنامه‌ریزی عظیمی کردند.

تشکیل 170 اتاق فکر، جذب حمایت 17 کشور غرب، بسیج کردن رسانه‌های مختلف در راستای تبلیغ علیه نظام از جمله اقدامات دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام در فتنه جدید سال 88 بود.

دشمنان اسلام با استفاده از افرادی در داخل کشور در انتخابات 88 اعلام کردند که نهادهای برگزارکنندگان انتخابات امین نیستند و به درستی عمل نمی‌کنند و سپس دستاوردهای نظام اسلامی را بعد از انتخابات زیر سئوال بردند.

این دشمنان گستاخی را به جایی رساندند که در حمایت از سران فتنه به مساجد و پایگاه بسیج حمله کردند و چند تن از بسیجیان را به شهادت رساندند، آنان همچنین در 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا را به برگشت به روز قدس و محکومیت اسرائیل و آمریکا را به نه غزه و نه لبنان تغییر دادند.

جسارت و بی‌ادبی آنها به اینجا تمام نشد و در روز 16 آذر به تصویر امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب که جایگاه بلند و رفیعی در بین مردم ایران داشت، جسارت کردند و همچنین از آنجایی که مردم ما به اهل‌بیت (ع) ارادت ویژه‌ای دارند دشمنان با استفاده از احساسات آنان در روز عاشورا به جایگاه سیدالشهدا (ع) و اصحاب او توهین کردند و جایگاه ولایت‌ فقیه را باطل دانستند.

از آنجایی که مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس در برابر سخت‌ترین و شدیدترین شرایط با دشمنان اسلام نبرد کردند تا بتوانند ارزش‌های اسلامی در کشور جاری کنند و از طرفی عاشق ولایت‌ فقیه و اهل‌بیت (ع) هستند، با شنیدن این رویداد صبرشان لبریز شد و به شدت به خشم آمدند.

به طوری که در روز 9 دی قشرهای مختلف جامعه از کودک، پیر و جوان اعم از زن و مرد با مشت‌های گره کرده با سر دادن شعارهایی مانند لبیک یا خامنه‌ای ـ لبیک یا حسین، ابوالفضل علمدار! موسوی رو تو وردار، ایران که باغ پسته بابات نیست ـ مملکت حسینی بی صاحاب نیست، ای رهبر آزاده! آماده‌ایم آماده و تاجر ورشکسته! برگرد به باغ پسته مثل همیشه خشم و انفجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی در فتنه 88 اعلام کردند و یکبار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.

فریاد حقیقی مردم در 9 دی از بطن تعالیم اسلامی عاشورا سرچشمه گرفته بود و این بیانگر روشن از بین نرفتن واقعه عاشورا در کشور ما بوده که موجب خلق حماسه بزرگ در این روز شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این خصوص به خبرنگار فارس می‌گوید: مردم وفادار انقلاب و بسیج نسبت به توطئه‌های دشمنان همیشه بیدار هستند و نمی‌گذارند که دستاوردهای این انقلاب به آسانی از بین برود، و این مهم در 9 دی با حمایت از مقام معظم رهبری محقق شده است.

وی ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب با رهبری خردمندانه توانستند جریان فتنه 88 را هدایت کنند تا این فتنه به خوبی و با کمترین خسارت در کشور خنثی شود که خوشبختانه این مهم با پیروی مردم از مقام معظم رهبری به نحو مطلوبی محقق شد.

وی به بیانات و اظهارات دشمنان در فتنه 88 اشاره کرد و گفت: اسرائیل در این فتنه عنوان می‌کرد که اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه ما در ایران هستند و همچنین اذعان می‌داشت که ما خواهان تعطیل شدن جریان هسته‌ای و سرنگون شدن نظام اسلامی هستیم، که مردم ما با خلق حماسه 9 دی  اثبات کردن که این فتنه‌ها و جریان‌ها در کشور ما جایی ندارند.

وی اظهار داشت: پرونده فتنه 88 در دادگاه مطرح و باز شده است و برخی افراد از مهره‌های شناسایی نشده این فتنه سعی می‌کنند که حماسه 9 دی در کشور به غبار فراموشی سپرده شود و با ایجاد جوسازی‌هایی تلاش می‌کنند تا این پرونده را مختومه کنند و بعد از آن دوباره با جوسازی دیگری اعاده حیثیت کنند و بگویند نظام باید خسارت این اعاده را بدهد چراکه اگر متهم بودیم باید ما را محاکمه می‌کردید، این افراد همچنین تمایل دارند با بسته شدن پرونده خیلی از مهره‌های جریان فتنه 88 شناسایی نشود.

وی ابراز داشت: آنان با تقلب دانستن انتخابات 88 و تهمت زدن به سالم بودن برگزاری انتخابات تلاش می‌کنند تا رئیس‌ جمهور دهم و شورای نگهبان را در افکار و اذهان مردم ناسالم جلوه دهند و سپس به رهبری نیز که از آنان حمایت کرد، تهمت بزنند و جایگاه ایشان را در کشور خدشه‌دار کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

قابل گفت: اکنون اصلاح‌طلبان شکست خورده تلاش می‌کنند تا آرای روحانی را به حساب خود بنویسند و ایشان را از جبهه خود یاد کنند، این سران فتنه وطن فروش در فتنه 88 تلاش می‌کنند تا با سوءاستفاده از موقعیت دولت یازدهم به درون نظام برگردند ولی آنچه روشن است روحانی چند بار مطرح کرده که متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست و فقط در چارچوب قانون حرکت می‌کند.

وی اظهار داشت: دو نفر از سران فتنه و تعداد بی‌شماری از عوامل ایجاد فتنه 88 در کشور گاه‌گاهی فرافکنی می‌کنند مانند محمدرضا خاتمی که عنوان می‌کند ما صبوری کردیم و ملت مزد ما را در یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری داد، در حالی که امثالی مانند خاتمی در کشور فتنه کردند و هرگز مردم به خاطر این افراد به روحانی رأی ندادند و این مطلب کاملاً روشن است چراکه ایشان اعلام نکرده که من جزو شما هستم.

این مسئول بیان کرد: سران فتنه به نظام و انقلاب تهمت زدند و شروع به جوسازی و کشته‌سازی کردند و اگر با جرایم و اقدامات شرم‌آوری که آنان در کشور کردند، حکم اعدام آنان صادر نشده است به خاطر این است که نظام با لطف با آنان رفتار کرده و نباید این سران از این موضوع سوءاستفاده کنند.

این مسئول یادآور شد: سران فتنه در دهمین انتخابات ریاست جمهوری فاصله 11 میلیون رأی را بین دو کاندید تقلب عنوان کردند ولی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری اختلاف کمتر از 300 رأی را انتخابات سالم عنوان کردند در حالی که مسئولان برگزارکننده هر دو انتخابات یکسان بوده است که این بیانگر اثبات بزرگ تهمت آنها به انتخابات سال 88 است.

 

9 دی؛ حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام عباس نظری پیرامون فتنه 88 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همیشه در طول تاریخ حق و باطل وجود داشته است و اهل باطل هر زمانی که نمی‌توانستند رودروی حق بایستند به توطئه، انفاق و فتنه و فتنه‌انگیزی متوسل می‌شدند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز داشت: مردم ایران در مقابل فتنه 88 مقاومت کردند و با داشتن بصیرت و پیروی از رهبر توانستند حماسه بزرگ 9 دی را در انقلاب اسلامی به وجود آورند و یک تو دهنی محکمی به یاوه‌گویان و جیره‌خواران آنان در داخل کشور بزنند.

وی بیان کرد: فتنه سال 88 شدیدترین فتنه در نظام بود که در خارج دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و انگلیس و در داخل برخی افراد که از این انقلاب و نظام سیلی خورده بودند با پیروی از هوای نفس برای رسیدن به خواسته‌های نامشروع، غیرقانونی و غیرمنطقی خودشان دست به ایجاد این فتنه زدند.

این مسئول ادامه داد: فتنه‌گران در جامعه ما یک التهابی به وجود آوردند که برای نظام اسلامی هزینه سنگینی محسوب می‌شد آنان خیال کردند با ایجاد فتنه 88 در داخل کشور می‌توانند انقلاب اسلامی را که ریشه‌های آن با خون هزاران شهید سیراب و یک درخت تنومندی شده بود به شکست منتهی کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ملت عزت‌مند و قدرتمند ما دارای سرمایه‌های بزرگ مادی و معنوی است و در هر زمان در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی می‌کنند تا به پیروزی برسند.

نظری بیان کرد: دشمنان در طول تاریخ همیشه خواستند ارزش‌های دینی، ملی و اخلاقی ما را از بین ببرد مانند معاویه که می‌خواست نام پیامبر اکرم (ص) را از بین ببرد و اکنون استکبار جهانی با به‌کارگیری شیوه‌های مختلف تلاش در کم‌رنگ کردن فرهنگ سرخ عاشورا و سبز مهدویت است تا به این فرهنگ آسیب برساند ولی همواره شکست خورده بودند و هستند.

این مسئول عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب پیرامون حماسه 9 دی فرمود‌ه‌اند این حماسه در نظام انقلاب اسلامی به عنوان یک حماسه ماندگار است و همانند 22 بهمن و دهه‌ فجر از بین نمی‌رود، چراکه در این روز یک سیلی محکمی به صورت فتنه‌گران و دشمنان زده شد که در طول تاریخ این انقلاب ماندگار می‌ماند و هرگز پاک نمی‌شود.

طبق این گزارش کاملاً روشن است که دشمنان کوردل اسلام در فتنه 88 به شدت در صدد تخریب جایگاه ولایت‌ فقیه بودند ولی مردم همیشه هوشیار این نظام با دفاع از آرمان‌های اسلام و با شعار دادن حمایت از رهبر فرزانه انقلاب در یک روز همه برنامه‌ها و هزینه‌های چند میلیاردی دشمنان در طراحی فتنه را نقش بر آب کردند و تو دهنی محکمی تا آخر عمرشان به آنان زدند و مثل همیشه دست این دشمنان از دخالت در این نظام را خالی گذاشتند.

اکنون بعد از سال 88، هر ساله مردم ایران به مناسبت این روز بزرگ در 9 دی با ولایت‌ فقیه و ارزش‌های دینی و مذهبی تجدید بیعت می‌کنند تا دشمنان بدانند که ملت ما همواره پشتیبان رهبر فرزانه انقلاب هستند.

============

گزارش از زهرا محبی

============

انتهای پیام/77009/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول