اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

مردم در حماسه 9 دی سران فتنه را به زباله‌دان تاریخ انداختند

امام جمعه چناران گفت: ملت ایران با حضور همیشه در صحنه خصوصاً 9 دی ماه فتنه را خاتمه داده و سران آن را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

مردم در حماسه 9 دی سران فتنه را به زباله‌دان تاریخ انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی صبح امروز در جمع خبرنگاران چناران به مناسبت نهم دی ماه گفت: بسیاری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام و انقلاب در فتنه 88 مورد هجمه قرار گرفت و استکبار جهانی سعی و تلاش کردند که نظام را براندازند.

وی افزود: استکبار و منافقین به این خیال هستند که مردم آن روحیه انقلابی و ایثارگری که در دهه اول انقلاب داشتند، ندارند، ولی ملت ایران با حضور در صحنه خصوصا در 9 دی ماه فتنه را خاتمه داده و سران فتنه را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستادند و نهم دی ماه انقلاب دیگری بود.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران با بصیرت، بینش و تحمل سختی در مدت 8 ماه که از زمان فتنه می‌گذشت در نهم دی ماه با رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه بیعت و تجدید میثاق کردند و در این روز دوباره انقلاب بیمه شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چناران بیان داشت: حماسه نهم دی ماه حماسه‌ای مردمی بود و حکومت هیچ گونه نقشی نداشت؛ مردم به صورت خودجوش به میدان آمدند و با رهبر و مقتدای خود تجدید میثاق کردند.

تاجی گفت: حماسه نهم دی ماه ریشه در محرم و عاشورا و ارزش‌های دینی مردم دارد و باید به این عنوان بماند؛ 9 دی پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) بود که مردم به این ندا لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی به عنوان فرازی از انقلاب اسلامی، ایام الله و روزی است که به فراموشی سپرده نخواهد شد.

وی ادامه داد: براندازی انقلاب و نظام در دستور کار استکبار از اول انقلاب تاکنون بوده و در هر موقعیت و فرصتی برای براندازی استفاده کرده که فتنه 88 یکی از این نقشه‌ها و برنامه‌ها بود.

تاجی تاکید کرد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در طول انقلاب بارها از ملت همیشه در صحنه ایران سیلی محکم خورده و خواهند خورد.

انتهای پیام/2202/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول