اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

9 دی شاخص مهمی برای داخل و خارج است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: 9 دی شاخص مهمی برای داخل و خارج است.

9 دی شاخص مهمی برای داخل و خارج است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی امروز در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: 9 دی یک شاخص برای داخل و خارج از کشور است.

وی ادامه داد: اینکه مردم بر سر آرمان‎های خودشان ایستاده‎اند و آماده دفاع از نظام و انقلاب هستند توطئه‎های دشمن درهم می‎شکند و می‎بایست قدر این نعمت و لطف خدا را بدانیم.

بابایی بیان کرد: دولت فعلی هم قطعا به مردم همین نگاه را دارد و امیدواریم با توان مردم بتواند اقتدار داخل را افزایش دهد، چون ما در مقابل توطئه‎های بیرونی بایستی افزایش اقتدار درون را داشته باشیم. اگر نگاه ما به بیرون باشد به این نتیجه می‎رسیم که دشمن حاضر نیست از فتنه و دشمنی‎‎اش با نظام که با هدف نابودی نظام است دست بکشد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: مقابله با دشمن به شرطی محقق می‎شود که ما قدرت خود را افزایش دهیم که این افزایش قدرت به طور طبیعی صرفا قدرت نظامی نیست بلکه قدرت در تمام ابعاد است که بالاترین و عظم‎ترین قدرت، مشارکت مردم در تمام ابعاد است.

بابایی گفت: به طور طبیعی زمانی که موضوع 9 دی به وجود آمد تاکتیک دشمن هم متفاوت شد و تاکتیک خود را از اعتراض‎ها و فتنه‎های داخلی به تحریم و فشار اقتصادی تغییر داد. این نگاه دشمن با این هدف است که مردم را از نظام خسته و نا‎امید کند.

وی در پایان ابراز داشت: زمانی که این نگاه وجود دارد مردم هم باید به روش اقتصاد مقاومتی مقابل این فتنه جدید دشمن بایستند و امید داریم این اتفاق هم بیافتد و قوای سه‎گانه با کمک مردم از این گردنه فتنه جدید اقتصادی دشمن به سلامت عبور کنند.

انتهای پیام/83004/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول