اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان

بزرگداشت 9 دی در هندیجان برگزار شد

مراسم بزرگداشت 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهرستان هندیجان برگزار شد.

بزرگداشت 9 دی در هندیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، مراسم بزرگداشت 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

*9 دی با بصیرت افزایی بساط فتنه را برچید

فرماندار هندیجان در این مراسم اظهار کرد: 9 دی حادثه عظیمی است که که با بصیرت افزایی مردم بساط فتنه را برچید.

بهروز فرج‌اللهی افزود: فتنه 88 فراموش نشدنی‌ست زیرا به جزئی از تاریخ کشور تبدیل شده و اینکه در 9 دی توسط مردان و زنان ولایتمدار سرزمینمان به حماسه‌ای بزرگ تبدیل شد.

وی ادامه داد: بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری سبب شکل‌گیری حرکت‌های خودجوش مردمی و حماسه نهم دی‌ماه شد که مطمئنا اگر چنین روندی اتفاق نمی‌افتاد مشخص نبود سرنوشت کشور به چه سمت و سویی حرکت می‌کرد.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه فتنه‌گران باید توجه داشته باشند این مردم همان‌هایی هستند که اگر دوباره آشوبگران قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را کنند مستحکم‌تر از گذشته مقابلشان خواهند ایستاد گفت: مردم ولایتمدار و متعهد هیچ گاه اجازه نمی‌دهند حوادث فتنه 88 تکرار شود.

وی همچنین عنوان کرد: عده‌ای در تلاش هستند ابعاد فتنه 88 را کوچک‌نمایی کنند و وظیفه ماست با پرداختن هرچه بیشتر به این موضوع و گرامیداشت 9 دی، جلوی چنین اقداماتی را بگیریم.

*برخی در تلاش هستند فتنه 88 را سوءتفاهمی کوچک جلوه دهند

امام جمعه هندیجان نیز در همین مراسم اظهار کرد: عده‌ای در تلاش هستند که فتنه 88 را تبدیل به سوءتفاهمی کوچک کنند اما مردم بابصیرت کشورمان، امروز بهتر و بیشتر از گذشته دشمنان را می‌شناسند.

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور ادامه داد: برخی افرادی که در راه اندازی این قضیه دست داشته‌اند حتی امروز هم پرمدعاتر شده و با همه توصیه و نصایحی که به آنها شده، با کمال وقاحت می‌گویند اگر ظلمی صورت گرفته را نیز می‌بخشیم و از آن می‌گذریم.

وی افزود: خوشحالیم از اینکه امروز به این بصیرت و شناخت رسیده‌ایم که عوامل ایجاد فتنه را شناخته و هیچ گاه اجازه نخواهیم داد خاطرات تلخ فتنه 88 تکرار شود.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول