اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

تجلی عظمت ایران اسلامی پیام‌ مهم حماسه 9 دی بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه حضور گسترده و با شکوه مردم در حماسه 9 دی‌ماه انقلاب اسلامی را در مقابل تهدیدها برای همیشه بیمه کرد، گفت: تجلی شوکت و عظمت ایران اسلامی پیام‌ مهم حماسه 9 دی‌ماه 88 بود.

تجلی عظمت ایران اسلامی پیام‌ مهم حماسه 9 دی بود

نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک به مناسبت خلق حماسه 9 دی‌ماه که توسط مردم بصیر ایران اسلامی در چنین روزی در سال 88 خلق شد، اظهار داشت: دشمنان در سال 1388 موفق شدند با فریب عده‌ای معدود فضای کشور را برای مدت کوتاهی ملتهب کنند ولی با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حضور با بصیرت ملت این توطئه‌ها و دسیسه‌ها در نطفه خفه و کشور بار دیگر در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه شد.

وی با اشاره به حضور گسترده و بی‌سابقه مردم در راهپیمایی 9 دی‌ماه تصریح کرد: حرمت‌شکنی روز عاشورا توسط عده‌ای فرصت طلب موجب شد تا مردم برای حفظ آرمان‌های خود پای در صحنه گذارند و حماسه 9 دی‌ماه را رقم بزنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه نهم دی سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران، پیام ولایت‌مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و موجب تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت شد، خاطر نشان ساخت: تجلی شوکت و عظمت ایران اسلامی از دیگر پیام‌های حماسه 9 دی‌ماه 88 بود که در این روز عزیز اتفاق افتاد و یک ‌بار دیگر ملت ایران از این امتحان سربلند بیرون آمد.

مقدسی ادامه داد: فتنه 88 در حالی به زباله‌دان تاریخ سپرده شد که دست خداوند از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت و بساط فتنۀ فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچید و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور رساند.

وی بیان کرد: بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی با درس آموزی از عاشورای حسینی بر همه خیالات دشمنان این نظام مهر باطل زد و بار دیگر چهره واقعی منافقان و قانون شکنان را برملا کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی یادآور شد: پیام شفاف مردم غیرتمند ایران در حماسه ماندگار 9 دی‌ماه این بود که اگر تمام استکبار جهانی در مقابل دین و ارزش‌های مردم ما بایستند هرگز نخواهند توانست بر عزم و اراده این ملت در دفاع از دین اسلام و ولایت فقیه خدشه‌ای وارد کنند.

وی گفت: بدون تردید روز نهم دی‌ماه، روز بیعت با ولایت و تجلی بصیرت الهی ملت ایران است، روزی که عاشورائیان با صلابت و خروش تمام میثاق و ارادت و فداکاری خود به ولایت و عاشورای حسینی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/87001/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول