اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

9 دی تجلی الهی بودن نظام ایران است

شهردار قم در پیامی حماسه 9 دی ملت ایران را گرامی داشت و آن را تجلی الهی بودن نظام جمهوری اسلامی دانست.

9 دی تجلی الهی بودن نظام ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ در پیام محمد دلبری آمده است: در بیست و دومین روز بهمن 57 و پس از 2500 سال سیطره پادشاهان بر این مرز و بوم، حماسه‌ای عظیم به رهبری بزرگ‌مردی الهی و به پشتیبانی ملت ایران شکل گرفت و همچون طوفانی سهمگین، نه تنها پایه‌های استبداد هزاران ساله شاهنشاهی را فرو ریخت بلکه موج بیداری دینی و اسلامی را در سراسر جهان به راه انداخت و سال‌ها بعد، بیداری اسلامی منطقه خاورمیانه را شکل داد.

در ادامه این پیام آمده است: 31 سال پس از آن، زمانی که جهانخواران و عناصر داخلی آن‌ها و نیز گروهی از فریب‌خوردگان باز هم خیال خام براندازی نظام اسلامی را در سر می‌پروراندند و در این راه از دست‌اندازی به هر ابزار غیر مشروعی ابا نداشتند؛ مردم حماسه‌آفرین ایران بار دیگر به میدان آمدند و 9 دی را در تاریخ انقلاب جاودانه ساختند.

در این پیام افزوده شده است: در جریان فتنه سیاه 88 که طعم شیرین حضور میلیونی مردم در انتخابات آن سال را به کام مردم تلخ کرده بود؛ گروهی از عناصر داخلی غرب تصمیم گرفتند به دستور سردمداران خود در آن سوی آب‌ها و با اتکا به شعارهای شیطانی و این بار با توهین به یکی از مقدس‌ترین اعتقادات شیعیان و بلکه تمام مسلمانان جهان، نظام اسلامی را به چالش بکشند غافل از اینکه درافتادن با دستگاه حسینی در حقیقت درافتادن با نظام الهی است و نه جنگیدن با یک حکومت و یک نظام سیاسی.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این چنین شد که یزیدیان زمان بار دیگر علیه امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی قد علم کردند اما نمی‌دانستند که امروز حسین تنها نیست و مردم ایران اهل کوفه نیستند؛ سیل خروشان ملت پس از آن واقعه تلخ به راه افتاد و کوفیان دوران را درهم شکست و 9 دی روزی شد که حماسه‌سازان ایرانی بار دیگر وفاداری خود به اسلام را ثابت کردند.

در پایان این پیام آمده است: اینک به 9 دی که نگاه می‌کنیم تجلی الهی بودن نظام جمهوری اسلامی را مشاهده می‌کنیم؛ نظامی که اگر الهی نبود و به خداوند تکیه نداشت هیچ‌گاه نمی‌توانست از طوفان حوادث و از گردنه‌های حساس به خوبی بگذرد و این بود وعده الهی که ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول