اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

9 دی یادآور پیروزی بصیرت و دین‌خواهی مردم ایران اسلامی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی یادآور پیروزی بصیرت و دین‌خواهی مردم ایران اسلامی است.

9 دی یادآور پیروزی بصیرت و دین‌خواهی مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حماسه نهم دی اظهار داشت: تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

وی افزود: دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت‌مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام شده‌اند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با قیام ملت شریف و شهیدپرور ایران نقش بر آب شد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: 9 دی در واقع یادآور پیروزی بصیرت و دین‌خواهی مردم ایران اسلامی بر هجوم ویرانگر عده‌ای بی‌بصیرت و بی‌هویت، همنوا با استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی علیه مقدسات نظام اسلامی و به ویژه هتک حرمت به عاشورای حسینی و عزاداران است.

وی اضافه کرد: اکنون چهار سال از 9 دی سال 88 می‌گذرد، روزی که شرارت و خیانت فتنه‌گران با سد بیداری و هوشیاری ملت بابصیرت و غیور ایران زمین و با درایت رهبری هوشیار و تیزبین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برخورد کرد و رسوایی ابدی برای آنان به ارمغان آورد و در این مدت استکبار جهانی نه تنها هیچ‌گونه توفیقی در سرنگونی نظام عاشورایی ایران نداشته، بلکه امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم که الگوی آنها انقلاب اسلامی است و هدف والای امام راحل (ره) در صدور انقلاب به خارج از کشور رنگ تحقق پذیرفته است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تعمیق و گسترش بصیرت، شور و شعور سیاسی و دینی و انقلابی توأمان با هم و تحت منویات ولی امر مسلمین باید حداکثر بهره را برده و این حماسه را گرامی داریم.

موسوی‌نژاد گفت: امیدوار هستیم که بار دیگر شاهد حضور هم‌استانی‌های همیشه در صحنه به ویژه مردم ولایت‌مدار دشتستان در آیین گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش 9 دی باشیم.

انتهای پیام/2452/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول