اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسج دانش‌آموزی فارس اعلام کرد

حماسه 9 دی‌ نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی

سازمان بسیج دانش آموزی فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حماسه 9 دی‌ماه نماد دیگری از تجلی روح انقلاب خمینی (ره) در کالبد ملت مقاوم ایران و نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران اسلامی است.

حماسه 9 دی‌ نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به مناسبت یوم‌الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با امامت، بسیج دانش‌آموزی استان فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

حماسه 9 دی‌ماه نماد دیگری از تجلی روح انقلاب خمینی (ره) در کالبد ملت مقاوم ایران و نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران اسلامی است.

در این بیانیه افزوده شده است: حماسه 9 دی 88 بیان این واقعیت بود که آنچه انقلاب اسلامی و نظام ارزشی و دینی جمهوری اسلامی را در تقابل تندبادهای فتنه و توطئه دشمنان خارجی بیمه می‌کند و از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد، فهم درست از اوضاع و احوال سیاسی دنیا و حال دشمنان و دوستانمان است.

در این بیانیه تصریح شده است: تجربه حوادث سال 88 پیام‌های متعددی دارد که تمام گروه‌ها و جریان‌ها و آحاد ملت باید از این تجربه گران‌سنگ درس گیرند و برای همیشه ایام یادآور آن باشند.

بسیج دانش‌آموزی فارس در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: پیام ما به دشمنان این است که خواب فتنه و فتنه‌گری، خواب توطئه و فریبکاری در کشور امام زمان (عج) خوابی بی‌تعبیر و آب در هاون کوبیدن است و پیام حوادث 88 به مسئولان نظام این است که قدر انقلاب اسلامی، شهدا، رهبری و ملت بزرگوار را بدانید و گول فریب‌ها و لبخندهای دشمنان را نخورید که عاقبت به خیری در اعتصام به اسلام و دین و رهبری است.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: پیام ما به ملت ایران نیز این است که مانند همیشه باید بصیر بود و فریب رسانه‌های بیگانه که با پول نجس و کثیف صهیونیست‌های خبیث اداره می‌شود را نخورند چراکه رمز پیروزی ملت عمل به سفارش شهدا و تبعیت از دیده‌بان بصیر انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین است.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: ما دانش‌آموزان ولایتمدار فارس با تأسی به 14 هزار و 600 شهید ولایتمدار این استان بار دیگر تبعیت و وفاداری خود را به رهبری عزیز انقلاب اسلامی اعلام داشته و تا پای جان به عهد خود وفاداریم.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول