اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در اصفهان:

9 دی مردم هوشمندانه با نظام پیمان بستند / مسئولان پیام حضور مردم را درست دریافت کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نهم دی ‌ماه 88 مردم هوشمندانه با نظام پیمان بستند و در پیامی شیوا حمایت بلامنازع از امامت و ولایت را ثابت کردند.

9 دی مردم هوشمندانه با نظام پیمان بستند / مسئولان پیام حضور مردم را درست دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری دقایقی پیش در مراسم ختم مرحوم سید علی‌اکبر پرورش که در مسجد سید اصفهان برگزار شد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی‌های مختلف از جمله 9 دی پیام‌هایی برای دوستان، دشمنان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی اظهار کرد: نهم دی ماه مردم هوشمندانه با نظام پیمان بستند و در پیامی شیوا حمایت بلامنازع از امامت و ولایت را ثابت کردند.

رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم هوشیار ایران طی سالیان پس از انقلاب بارها با حضور به موقع و شعور بالا در عرصه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و پس از آن نیز چنین خواهند کرد.

وی افزود: مردم ایران دوباره در روز 22 بهمن پیش‌رو حضوری پرشورتر خواهند داشت که مطمئناً این حضور دشمنان را سردرگم می‌کند و دوستان انقلاب را امیدوار، چرا که غربی‌ها یک سال تلاش و تبلیغ می‌کنند که مردم را در مقابل نظام معرفی کنند اما با این حضور تمام معادلات آنها به هم می‌ریزد.

ناطق‌نوری خاطرنشان کرد: مسئولان باید پیام حضور مردم را درست دریافت کنند و آدرس را اشتباه نروند.

وی ادامه داد: شرایط جامعه به گونه‌ای است که مردم تحت فشار هستند بیکاری، ازدواج، مشکل مسکن، تورم و غیره در جامعه وجود دارد که بخشی از آن به دلیل تحریم‌ها بوده، اما بخشی از آن نیز به علت نحوه مدیریت مسئولان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: اگر مسئولان تصور کنند که حضور مردم به معنای عدم وجود مشکلات است آدرس را اشتباه رفتند چرا که مردم ایران همیشه پای اسلام، امامت و ولایت، ارزش‌های انقلاب و استقلال کشور ایستاده‌اند و این ایستادگی به معنای آن نیست که همه چیز در کشور گل و بلبل است.

وی افزود: مسئولان یادشان باشد مردم که به ادارات مراجعه می‌کنند همان مردم 9 دی، روز قدس، 22 بهمن و مناسبات انقلابی و مذهبی هستند که باید آنها را در ادارات تحویل گرفت و به آنها شخصیت داد.

ناطق نوری ضمن انتقاد از اینکه در شرایط کنونی متأسفانه به مقام معلم احترام شایسته‌ای گذاشته نمی‌شود مرحوم سید علی‌اکبر پرورش را یکی از معلم‌های ارزنده نظام جمهوری اسلامی دانست که شاگردان بسیاری را تربیت کرده بود.

وی با بیان اینکه مرحوم پرورش معلم اخلاق، مروج دین، مبلغ مکتب ولایت و امامت بود، گفت: بهترین، سالم‌ترین، مؤمن‌ترین و مدیرترین مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته بحث معلمان صدیق بودند که استاد پرورش نیز یکی از این افراد بود.

انتهای پیام/63031/صا40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول