اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل:

مردم سیاهکل در حماسه 8 و 9 دی نقش‌‌‌آفرینی کردند

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل گفت: مردم بصیر و آگاه سیاهکل در حماسه‌آفرینی 8 و 9 دی همزمان با گیلان و کشور نقش بی‌بدیل داشتند.

مردم سیاهکل در حماسه 8 و 9 دی نقش‌‌‌آفرینی کردند

سیدجعفر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل حماسه 9 دی را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار دانست.

وی اظهار کرد: حماسه 9 دی به دشمنان نظام اسلامی فهماند که ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی پشتیبان نظام اسلامی جمهوری اسلامی هستند و هرگز رهبر خود را در ناملایمات تنها نمی‌گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل با بیان اینکه در 9 دی اعتماد مردم به نظام اسلامی بود، افزود: حماسه 9 دی پیوند بین مردم و رهبری را محکم‌تر کرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در مراسم‌هایی مانند 22 بهمن این پیوند را نشان دادند و اقتدار خود را در 9 دی به منصه ظهور گذاشتند.

حسینی حادثه 88 را حاصل بداخلاقی‌ها پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری دانست و گفت: غافلان داخلی با حمایت از دشمنان خارجی طعم شیرین حماسه حضور در انتخابات را به کام مردم تلخ کردند.

وی افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران با انگشت اشاره مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را نقش‌بر‌آب کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل به نقش مردم این شهرستان در حماسه‌آفرینی 8 و 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: مردم سیاهکل در آن زمان با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مسئولان دلسوز نظام به صحنه آمدند و حماسه بی‌بدیلی را خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم آگاه سیاهکل همزمان با مردم گیلان در 8 دی و در کنار ملت ایران در 9 دی حماسه‌آفرین شدند و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و حامیان آنها کوبیدند.

حسینی به تجمع دیروز مردم سیاهکل در 8 دی اشاره اشاره کرد و یادآور شدم مردم سیاهکل روز گذشته در سطح شهرستان به یاد حماسه‌آفرینی مردم گیلان در 8 دی سال 88 تجمع بسیار خوب و باشکوهی داشتند.

وی برگزاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی را از جمله اقدام‌های سپاه به مناسبت گرامیداشت 8 دی در سیاهکل ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول